Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja dat moet jij weten (no offence)Ik wil gewoon USB2.0 en GBLAN en ISA al op het moederbord hebben zitten.De usb2.0 en GBlan worden dan al van de southbridge voorzien.Voordeel hiervan is dat deze info niet meer over de PCI hoeft wat redelijk traag is.Anders moet ik een USB 2.0 kaartje plaatsen en een PCI LAn card. Als je dan ook weet dat er 2x voodoo 2s erop zitten. En als daar nog een SATA PCI RAID controller erbij komt word het systeem nogal erg sloom van omdat het elkaar in de weg zit. Heb nou al redelijk hickups met me huidige systeem. Het is met die oude stuff gewoon niet te doen, als je er al 4 a 5 pci kaarten erin hebt te zitten. Zeker als je weet dat de SATA Raid controller dan het meeste gaat gebruiken aan doorvoersnelheid.Ik wil wel een goed werkende pc hebben..
Ja dat moet jij weten (no offence)
Ik wil gewoon USB2.0 en GBLAN en ISA al op het moederbord hebben zitten.
De usb2.0 en GBlan worden dan al van de southbridge voorzien.
Voordeel hiervan is dat deze info niet meer over de PCI hoeft wat redelijk traag is.
Anders moet ik een USB 2.0 kaartje plaatsen en een PCI LAn card. Als je dan ook weet dat er 2x voodoo 2s erop zitten. En als daar nog een SATA PCI RAID controller erbij komt word het systeem nogal erg sloom van omdat het elkaar in de weg zit. Heb nou al redelijk hickups met me huidige systeem. Het is met die oude stuff gewoon niet te doen, als je er al 4 a 5 pci kaarten erin hebt te zitten. Zeker als je weet dat de SATA Raid controller dan het meeste gaat gebruiken aan doorvoersnelheid.
Ik wil wel een goed werkende pc hebben..