Ligt het nou aan mij of lijkt iedereen daar blauwe verlichting in z'n pc te gebruiken? :P
Alex Bezig met houten pc... 11 februari 2010 #81 Ligt het nou aan mij of lijkt iedereen daar blauwe verlichting in z'n pc te gebruiken?
H HailBaal Junior Member 11 februari 2010 #83 case op de grond? jaja... komt gewoon op het bureau. ik ga naar een lan party en ik neem mee: laptop om te internetten enzo. computerkast voor op het bureau sleeves nieuwe voeding
case op de grond? jaja... komt gewoon op het bureau. ik ga naar een lan party en ik neem mee: laptop om te internetten enzo. computerkast voor op het bureau sleeves nieuwe voeding
Sanders Kapitein 11 februari 2010 #87 als we maar beetje plaats hebben vind ik het allang prima Een groep als onze trekt toch wel bekijks, waar je dan ook zit Als het woord een beetje rondgaat e.d.
als we maar beetje plaats hebben vind ik het allang prima Een groep als onze trekt toch wel bekijks, waar je dan ook zit Als het woord een beetje rondgaat e.d.
Vannos upgrading....... 11 februari 2010 #89 Sanders zei: als we maar beetje plaats hebben vind ik het allang prima Een groep als onze trekt toch wel bekijks, waar je dan ook zit Als het woord een beetje rondgaat e.d. Klik om te vergroten... Idd, kunne ook fora op tp8 fora maken over de projeccts die meegaan van uit highflow, om ze nieuwsgierig te maken :098:
Sanders zei: als we maar beetje plaats hebben vind ik het allang prima Een groep als onze trekt toch wel bekijks, waar je dan ook zit Als het woord een beetje rondgaat e.d. Klik om te vergroten... Idd, kunne ook fora op tp8 fora maken over de projeccts die meegaan van uit highflow, om ze nieuwsgierig te maken :098:
Vannos upgrading....... 11 februari 2010 #91 Colossus zei: en je genoeg op IRC spamt Klik om te vergroten... :031: tja highflowers hebben nie voor niks zo hard lopen modden eh :107:
Colossus zei: en je genoeg op IRC spamt Klik om te vergroten... :031: tja highflowers hebben nie voor niks zo hard lopen modden eh :107:
Colossus [HF] 11 februari 2010 #92 idd, maar de kasten zullen de aandacht wel trekken, zelfs de grootste n00b en Newb kan zien dat het speciaal is dat er staat
idd, maar de kasten zullen de aandacht wel trekken, zelfs de grootste n00b en Newb kan zien dat het speciaal is dat er staat
Vannos upgrading....... 11 februari 2010 #93 Colossus zei: idd, maar de kasten zullen de aandacht wel trekken, zelfs de grootste n00b en Newb kan zien dat het speciaal is dat er staat Klik om te vergroten... Daarom iedereen doet wel een rondje door die zaal daar. Heeft freddy geen uv balk van 3 meter ofzo dat valt tenminste op
Colossus zei: idd, maar de kasten zullen de aandacht wel trekken, zelfs de grootste n00b en Newb kan zien dat het speciaal is dat er staat Klik om te vergroten... Daarom iedereen doet wel een rondje door die zaal daar. Heeft freddy geen uv balk van 3 meter ofzo dat valt tenminste op
Oli4v Active member 11 februari 2010 #95 Colossus zei: we hebben toch allemaal een UV kit :icon_cool: Klik om te vergroten... ik niet maar ik heb nog een kleine doodversleten buisje van 10 CM, zal wel licht geven :icon_cool::031: naja zolan Joren en Fris 1M plaats tussen hun houden is het goed voor mij edit: en ik moet nog die 2 pcie kabes sleeven ... Laatst bewerkt: 11 februari 2010
Colossus zei: we hebben toch allemaal een UV kit :icon_cool: Klik om te vergroten... ik niet maar ik heb nog een kleine doodversleten buisje van 10 CM, zal wel licht geven :icon_cool::031: naja zolan Joren en Fris 1M plaats tussen hun houden is het goed voor mij edit: en ik moet nog die 2 pcie kabes sleeven ...
Sanders Kapitein 12 februari 2010 #97 Ik niet :schaam Ik wil geen uv achter me beeldscherm, heb er gewoon blue achter steken :schaam sorry