Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zie op de the party site dat de plaatsen min of meer al zijn verdeeld, word alles daar nog goed gezet of moeten we gewoon zelf een plekje uitzoeken als we er zijn?
ik zie op de the party site dat de plaatsen min of meer al zijn verdeeld, word alles daar nog goed gezet of moeten we gewoon zelf een plekje uitzoeken als we er zijn?
gewoon alles ter plaatse lekker bekijken hoe t beste is ?
en zet mij maar vast ergens tussenin als zwerfkat :042:
weet niet waar ik terecht kom en kan bivakeren :snik
zijn er nog meer "plaatsloze" ? dan kunnen we es kijken of we wat kunen organiseren ofzo..
ow ja moesten jullie de eerste avond nog foefelen waar je gaat zitten, ik ben er dan nog niet 'k ga wss zaterdag om +- 10u aankomen, zolang er dan nog een meter tussen fapzor en fris is, is het goed
Ik weet niet wie het geregeld heeft, maar op de site van The Party is de plattegrond al redelijk ingevuld.
Zo zie ik dat ik op plek 760 zit, tussen Nils en Masterblas.
Dus ik hoef niks meer op te geven denk ik.
Wat ik wel vreemd vind is dat Freddy er niet op staat en dat het 36 plekken zijn.
Terwijl we denk ik met 38 a 39 mensen zijn..... :107:
Ik weet niet wie het geregeld heeft, maar op de site van The Party is de plattegrond al redelijk ingevuld.
Zo zie ik dat ik op plek 760 zit, tussen Nils en Masterblas.
Dus ik hoef niks meer op te geven denk ik.
Wat ik wel vreemd vind is dat Freddy er niet op staat en dat het 36 plekken zijn.
Terwijl we denk ik met 38 a 39 mensen zijn..... Ik krijg t idee dat er niet rekening is gehouden met Daantjuhh en Forseti.