Zo daar zijn we weer. Bij deze een status update.
Na een paar uurtjes controle kwam ik een druppel tegen. Deze bleek bij de 45graden
fitting op de top te zijn. Deze bleek niet te goed zjn aangedraaid en bij het inbouwen bewoog ik de
slang waardoor er een kleine druppel kwam. Laatste 24 uur niet meer voorgekomen. De loop is nu lekvrij
, maar er waren wel een aantal complicaties
-De eerst kwam toen ik alles ging aansluiten. Nu blijkt dat mij achterkap er niet op kan, omdat er gewoon teveel kabels aan die kant van de kast zitten. Ben nog aan het verzinnen hoe ik dit ga oplossen. Zit te denken aan bijv soort van tochtstrip, deze op de zijplaat plakken, hierdoor komt de plaat meer naar buiten (kast is Cosmos S). Suggesties zijn welkom
-Na alles te hebben aangesloten en de computer opstarten. Blijft mijn computer de melding geven dat er geen cpu fan is. Ben bang dat de flowmeter verkeerd omzit. Deze heb ik bij het omdraaien van de loop niet omgedraaid
-Na tijdelijk voor de optie ignore te hebben gekozen voor de flowmeter kwam eigenlijk het ergste. Een van de harde schijven blijkt alles niet te hebben overleefd. Na controle blijkt het m'n c-schijf te zijn (gelukkig stond hier neit te veel) en een andere partities. Ook niet heel erg. Dus op zich kon het erger
-Na een herinstallatie van windows 7, blijkt alles nog te werken verder. Dus CPU en GPU doen het nog.
Ik heb even snel realtemp opgestart en everest. Bij deze een plaatje van de temps. Vooral over mijn gpu zit ik nu nog steeds van wauw. Deze waren normaal zo 60 graden. Nu tussen 30 en 34
Fotos komen van de week