Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat ondoordachte gezeik van de bieders over porto terwijl je al aangeeft 50/50 te willen delen.
Een aantal haakt spontaan af nu ze bijna 2,- minder hoeven betalen :S
Als je ze 3,25 tegemoed zou komen in plaats van 5,- had je al een paar deals gehad ??
Je hebt die 50/50 inmiddels zelfs al in de openings post gezet zag ik.
Volgens jouw zouder er dus bieders afhaken gezien ze minder verzendkosten moeten betalen? (ik vermoed dat porto = verzendkosten) Ik zou ze dus in plaats van €5 (de helft van de €10, of fifty-fifty dus) slechts €3,25 moeten tegemoet komen en ze zelf €7.75 laten betalen. Door de verzendkosten ten laste van de koper te verhogen zou ik dus "al een paar deals" hebben gehad?
Of je bedoelt dat ik evengoed €2 had kunnen uitsparen ter mijner lasten gezien de normale verzendkosten binnen NL €7 euro bedragen, en evengoed "al een paar deals" gehad zou hebben moest ik €7 euro vezending zou vragen? Maar dan begrijp ik niet waarom men spontaan zou afhaken.
Aangezien de topic aangemaakt is voordat deze regel inwerking is gegaan ben je niet verplicht om dit nu aan te passen, maar het kan je verkoop wel versnellen/versoepelen.