Dustyrick
Junior Member
0. XSPC 360 rad incl. Scythe/Akasa DFS122512L 120mm fans (zwart gesleeved met fan beschermers).
1. Het rad is iets meer als een jaar oud.
2. En is al die tijd in gebruik geweest.
3. Omdat mijn pomp kapot is gegaan heb ik besloten om de rest van me spullen te verkopen, omdat ik niet van plan ben om nog een nieuwe pomp te kopen.
4. Geen bon / aankoopfactuur aanwezig.
5. Het rad is helemaal in orde op een paar plekjes na waar de lak weg is, maar met fans erop zie je die niet.
6. Geen accessoires aanwezig.
0. Een 150mm Tube reservoir (merk onbekend)
1. Is ong. anderhalf jaar oud.
2. En is iets meer dan een jaar in gebruik geweest.
3. Omdat mijn pomp kapot is gegaan heb ik besloten om de rest van me spullen te verkopen, omdat ik niet van plan ben om nog een nieuwe pomp te kopen.
5. Zie foto's.
0. Innovatek G-Flow cpu-block (775)
1. Is ongeveer anderhalf jaar oud
2. Altijd in gebruik geweest
5. Van binnen helemaal schoongemaakt.
0. 10 normale fittingen en 8 90 graden fittingen (2 normale fittingen staan er niet op, want die zaten nog in me blokje,die was ik vergeten.)(3/8) en 8 normale 1/2 fittingen. (fittingen zijn allemaal van EK)
1. Ongeveer een jaar oud.
2. Sommige zijn vaak gebruikt, andere maar heel even.
5. Zie foto.
0. Een 120mm Rad, merk onbekend.
1. Ongeveer anderhalf jaar oud.
2. Jaar in gebruik.
5. In goede staat, lekvrij, zie foto's.
Diversen:
- Flesje Petras Tech PT_Nuke -PHN Concentrated Biocide (10mL) waar maar 2 druppels uit zijn,
- Paar stukken zwarte 3/8 knikveren (1 stuk van 50cm + een stuk van iets meer van 1 meter),
- 2 CCFL lichtbuizen groen beide zijn 30cm,
- 2 CCFL lichtbuizen UV beide zijn 30cm.
De PT nuke,Knikveren en de lichtbuizen zijn een half jaartje oud. De lichtbuizen zijn 1x erin gegaan, en eigenlijk nooit aangehad, omdat ik het irritant vond aan me ogen. De knikveren zijn ook nooit gebruikt.
Verder nog wat kleine stukjes zwarte en doorzichtig Tygon slang, die krijg je er gratis bij als je dat wilt. Anders gooi ik ze weg...
ik vind het moeilijk om ergens prijzen voor te geven, die doe maar een bod.
1. Het rad is iets meer als een jaar oud.
2. En is al die tijd in gebruik geweest.
5. Het rad is helemaal in orde op een paar plekjes na waar de lak weg is, maar met fans erop zie je die niet.
0. Een 150mm Tube reservoir (merk onbekend)
1. Is ong. anderhalf jaar oud.
2. En is iets meer dan een jaar in gebruik geweest.
5. Zie foto's.
0. Innovatek G-Flow cpu-block (775)
1. Is ongeveer anderhalf jaar oud
2. Altijd in gebruik geweest
5. Van binnen helemaal schoongemaakt.
0. 10 normale fittingen en 8 90 graden fittingen (2 normale fittingen staan er niet op, want die zaten nog in me blokje,die was ik vergeten.)(3/8) en 8 normale 1/2 fittingen. (fittingen zijn allemaal van EK)
1. Ongeveer een jaar oud.
2. Sommige zijn vaak gebruikt, andere maar heel even.
5. Zie foto.
0. Een 120mm Rad, merk onbekend.
1. Ongeveer anderhalf jaar oud.
2. Jaar in gebruik.
5. In goede staat, lekvrij, zie foto's.
Diversen:
- Flesje Petras Tech PT_Nuke -PHN Concentrated Biocide (10mL) waar maar 2 druppels uit zijn,
- Paar stukken zwarte 3/8 knikveren (1 stuk van 50cm + een stuk van iets meer van 1 meter),
- 2 CCFL lichtbuizen groen beide zijn 30cm,
- 2 CCFL lichtbuizen UV beide zijn 30cm.
De PT nuke,Knikveren en de lichtbuizen zijn een half jaartje oud. De lichtbuizen zijn 1x erin gegaan, en eigenlijk nooit aangehad, omdat ik het irritant vond aan me ogen. De knikveren zijn ook nooit gebruikt.
Verder nog wat kleine stukjes zwarte en doorzichtig Tygon slang, die krijg je er gratis bij als je dat wilt. Anders gooi ik ze weg...
ik vind het moeilijk om ergens prijzen voor te geven, die doe maar een bod.
Laatst bewerkt: