k.3nny Oldscool. 23 oktober 2010 #1 Ik zoek een plexiglazen behuizing. Staan maak niet uit, krasjes etc. Mag iets missen of een gat hier en daar extra maak ook niet uit. Alles aanbieden:. Hieronder wat random afbeeldingen:
Ik zoek een plexiglazen behuizing. Staan maak niet uit, krasjes etc. Mag iets missen of een gat hier en daar extra maak ook niet uit. Alles aanbieden:. Hieronder wat random afbeeldingen:
U UnderGod New member 26 oktober 2010 #2 mag hij volledig uit elkaar gehaald worden? Ander heb ik er hier nog eentje staan, mist enkel 2 frontjes vooraan. Voor de rest: de gebruikelijke krassen voor op zo een case, maar niets uitzonderlijk
mag hij volledig uit elkaar gehaald worden? Ander heb ik er hier nog eentje staan, mist enkel 2 frontjes vooraan. Voor de rest: de gebruikelijke krassen voor op zo een case, maar niets uitzonderlijk
F FireStorm New member 26 oktober 2010 #3 ik heb er nog wel een staan zo'n plexi kast gebruik hem amper en je krijgt er nog een intake fan bij ook laat maar weten of je hemt wilt over nemen
ik heb er nog wel een staan zo'n plexi kast gebruik hem amper en je krijgt er nog een intake fan bij ook laat maar weten of je hemt wilt over nemen