M5rvii Banned 14 september 2010 #1 heej ik zoek 3mm sleeving van mdpc : zwarte en roode omgeveer zo 100M in totaal heb je wat liggen van mdpc sleeving laat mij het weten grtzzz :038:
heej ik zoek 3mm sleeving van mdpc : zwarte en roode omgeveer zo 100M in totaal heb je wat liggen van mdpc sleeving laat mij het weten grtzzz :038:
k.3nny Oldscool. 14 september 2010 #2 Ik denk niet dat iemand zomaar even 100 meter heeft liggen Gewoon bij vincent een rolletje zwart halen en dan bij mdpc 50 meter rood, Vergeet ook die 3/1 shrinks niet
Ik denk niet dat iemand zomaar even 100 meter heeft liggen Gewoon bij vincent een rolletje zwart halen en dan bij mdpc 50 meter rood, Vergeet ook die 3/1 shrinks niet
Legendary1985 Who dares, wins 15 september 2010 #3 dat is toeval wou net nieuwe advertentie neerzetten om mijn sleeve te verkopen. Had tijdje gelden bij mdpc dikke voorraad gekocht om te sleeven echter heb ik hiervoor geen tijd. ik heb de volgende te koop: 1x krimptang 100m 3mm red sleeve 5m small heatshrink 20m sata red sleeve 3m sata heatshrink 2 zakjes AC Ryan MORF PlusPack3 totaal heeft mij dit pakket meer als €175.- gekost. Je kan het overnemen voor €150.- inclusief alles is nog nieuw zoals je ook op de foto kan zien
dat is toeval wou net nieuwe advertentie neerzetten om mijn sleeve te verkopen. Had tijdje gelden bij mdpc dikke voorraad gekocht om te sleeven echter heb ik hiervoor geen tijd. ik heb de volgende te koop: 1x krimptang 100m 3mm red sleeve 5m small heatshrink 20m sata red sleeve 3m sata heatshrink 2 zakjes AC Ryan MORF PlusPack3 totaal heeft mij dit pakket meer als €175.- gekost. Je kan het overnemen voor €150.- inclusief alles is nog nieuw zoals je ook op de foto kan zien