N Nils Highflow Clan Member 4 september 2010 #1 Hey beste leden, ik ben opzoek naar een 360 radiator stand zoals gezegd! Iemand die 'm kwijt wilt? prijs komen we over uit groetjes nils
Hey beste leden, ik ben opzoek naar een 360 radiator stand zoals gezegd! Iemand die 'm kwijt wilt? prijs komen we over uit groetjes nils
aadje93 Member 19 oktober 2010 #2 heey, ik heb er nu een over, heb me beestje nu in me kast hangen, dus je mag hem overnemen kijk maar wat je ervoor geeft
heey, ik heb er nu een over, heb me beestje nu in me kast hangen, dus je mag hem overnemen kijk maar wat je ervoor geeft
N Nils Highflow Clan Member 19 oktober 2010 #3 ben je net een goeie 2 weken te laat ik heb hem net besteld, en komt morgen aan jammer dit topic mag dus ook dicht
ben je net een goeie 2 weken te laat ik heb hem net besteld, en komt morgen aan jammer dit topic mag dus ook dicht
Sanders Kapitein 19 oktober 2010 #4 Als je hem net besteld hebt is hij ook geen 2 weken te laat maar meer een dag
N Nils Highflow Clan Member 19 oktober 2010 #5 jawel, want ik had 2 weken geleden betaald, en is vandaag pas verzonden door foutje met de bank gelukkig staat er in je member ding: Lult eigenlijk maar wat
jawel, want ik had 2 weken geleden betaald, en is vandaag pas verzonden door foutje met de bank gelukkig staat er in je member ding: Lult eigenlijk maar wat
Sanders Kapitein 19 oktober 2010 #6 Ow, in dat geval berecht ik mijn op mijn lijfspreuk die je al gevonden had
aadje93 Member 19 oktober 2010 #7 das jammer, want je had na aftrek van de verzendkosten (7 euro) hem gratis kunnen krijgen hij ligt hier toch stof te happen (nat doekje doet wonderren, maargoed) :082:
das jammer, want je had na aftrek van de verzendkosten (7 euro) hem gratis kunnen krijgen hij ligt hier toch stof te happen (nat doekje doet wonderren, maargoed) :082: