marcelmaria
New member
Beste waterkoelingliefhebbers.
Ik ben van me Lian Li PC-O8 naar de In Win 805 Infinty gegaan omdat dit mooi bij me Asus GTX 1080 Poseidon past.
Alleen nu loop ik met deze case tegen een probleem aan dat me waterkoelings setup de boel niet koel kan houden. Max 79 graden bij 2 potjes FIFA 18. Nu weet ik dat de 805i een heethoofd is.
Wat ik zelf al gedaan heb is
1.De onderste HDD Bracket eruit gehaald en hier 2 intake fans geplaats.
2.De voorste fans zijn als intake gemonteerd waarachter het rad is bevestigd.
3.De achterste fans is enkel Outake.
Mijn bedoelings is om de temps nu te nog meer te drukken
De voorste fans laten zitten als intake waarachter een rad van 280mm
Op de bodem van de In Win 805i Heb ik de mogelijkheid om een 240mm rad te plaatsen zodat hier directe koude airflow binnen komt. De onderste fans blijven dus intake met daarboven een 240MM rad
Zou dit mij helpen hoe ik deze opstelling wil gaan doen ? Ik hoor graag jullie advies.
Ik ben van me Lian Li PC-O8 naar de In Win 805 Infinty gegaan omdat dit mooi bij me Asus GTX 1080 Poseidon past.
Alleen nu loop ik met deze case tegen een probleem aan dat me waterkoelings setup de boel niet koel kan houden. Max 79 graden bij 2 potjes FIFA 18. Nu weet ik dat de 805i een heethoofd is.
Wat ik zelf al gedaan heb is
1.De onderste HDD Bracket eruit gehaald en hier 2 intake fans geplaats.
2.De voorste fans zijn als intake gemonteerd waarachter het rad is bevestigd.
3.De achterste fans is enkel Outake.
Mijn bedoelings is om de temps nu te nog meer te drukken
De voorste fans laten zitten als intake waarachter een rad van 280mm
Op de bodem van de In Win 805i Heb ik de mogelijkheid om een 240mm rad te plaatsen zodat hier directe koude airflow binnen komt. De onderste fans blijven dus intake met daarboven een 240MM rad
Zou dit mij helpen hoe ik deze opstelling wil gaan doen ? Ik hoor graag jullie advies.