iSP
Active member
0. Volledige naam van het product
Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Juli 2012
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Na 2 maanden vorige vakantie periode weer in de doos gegaan en daar ingebleven sindsdien
3. Waarom wil jij het verkopen?
Heb alleen nog maar Macs en daar gaat gamen minder op, plus ik heb geld nodig voor een nieuwe auto.
Helaas schrap ik ook de racesim mod waar hij voor was omdat ik mijn tijd tussen werk/hobby echt anders moet verdelen helaas.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, kan kijken of garantie overdraagbaar is
5. In welke staat verkeert het product?
Prima staat, wegens geen pedalen shifters op stuur gebruikt en daar zie je wel wat maar moeilijk te fotograferen.
Je kunt de staat prima zien aan de rim, kunt nagenoeg niet zien dat het gebruikt is.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, stroomadapter, doos, adapter voor logitech pedalen/shifter en alles wat er destijds bij zat iig
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ruilen tegen een moderne graka of anders laten we zeggen een richtprijs van 175E? 75E onder nieuwprijs.
Komende tijd eventueel gratis gebracht wegens nog maand lang OV abbo.
Fanatec Porsche 911 GT2 Wheel
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Juli 2012
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Na 2 maanden vorige vakantie periode weer in de doos gegaan en daar ingebleven sindsdien
3. Waarom wil jij het verkopen?
Heb alleen nog maar Macs en daar gaat gamen minder op, plus ik heb geld nodig voor een nieuwe auto.
Helaas schrap ik ook de racesim mod waar hij voor was omdat ik mijn tijd tussen werk/hobby echt anders moet verdelen helaas.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Nee, kan kijken of garantie overdraagbaar is
5. In welke staat verkeert het product?
Prima staat, wegens geen pedalen shifters op stuur gebruikt en daar zie je wel wat maar moeilijk te fotograferen.
Je kunt de staat prima zien aan de rim, kunt nagenoeg niet zien dat het gebruikt is.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, stroomadapter, doos, adapter voor logitech pedalen/shifter en alles wat er destijds bij zat iig
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Ruilen tegen een moderne graka of anders laten we zeggen een richtprijs van 175E? 75E onder nieuwprijs.
Komende tijd eventueel gratis gebracht wegens nog maand lang OV abbo.
Laatst bewerkt: