K Kroontje Junior Member 2 november 2010 #1 Freddy kun je de iMo Pivot Touch ook leveren? Mimo Monitors - iMo Pivot Touch. Alvast bedankt.
Freddy Administrator Forumleiding 2 november 2010 #2 Kan hiervoor niet zo snel een Europese distributeur voor vinden. Is deze misschien een optie: Nanovision MIMO UM-720S 7" USB Touchscreen Display Deze was al eerder aangevraagd en nu ook op eigen voorraad.
Kan hiervoor niet zo snel een Europese distributeur voor vinden. Is deze misschien een optie: Nanovision MIMO UM-720S 7" USB Touchscreen Display Deze was al eerder aangevraagd en nu ook op eigen voorraad.
K Kroontje Junior Member 2 november 2010 #3 Dat is jammer, had die andere versie wel zien staan in de shop maar vind de stander van die niet echt mooi. Ik ga er nog even over na denken wat ik ga doen. In elk geval bedankt voor de moeite.
Dat is jammer, had die andere versie wel zien staan in de shop maar vind de stander van die niet echt mooi. Ik ga er nog even over na denken wat ik ga doen. In elk geval bedankt voor de moeite.