• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Illuminati, complot theorieën

En over die 9/11 kan ik je al vertellen dat dat geen conspiracy meer is aangezien er teveel bewijs is dat het een inside j0b was.
Spoel em verder naar 36.24
Hier komt zoveel bewijs in voor dat is niet normaal meer. Hier worden de leipste feiten op tafel gegooit die nog nooit op de mainstream tv zijn weergegeven.

[video=google;-2882571719019748585]http://video.google.com/videoplay?docid=-2882571719019748585#[/video]

Je kan er gewoon niet onderuit, de illuminati bestaat.

Ik bedoelde dus te zeggen :) Nu iemand met hoge functie (Mahmoud Ahmadinejad) begint te zeuren om meer bewijs over dit onderwerp zal er mischien wat meer uit komen.
Natuurlijk vond ik dit hele verhaal vanaf begin af aan een vreemd gebeuren.
 
Dit is denk ik vooral mede te danken aan de problemen die wel altijd zelf al dragen (waarom we er niets van aantrekken), school, financiële last, sociale problemen/bezigheden, overleven in het leven (ook al is dit zogenaamd allemaal geleidt door groepen/organisaties e.d. we kunnen er gewoon niet onderuit, zie ook wel zwervers, daklozen als je niet doet wat eigenlijk wel nodig is)

Precies Fuwa, dat is nu precies wat ze met opzet doen, je bezig houden en angst inboezemen zodat je geen tijd hebt om echt na te denken. Bijvoorbeeld zoals net na de 2e wereldoorlog, het westen wees naar het gevaar comunisme, en in rusland maakten ze hun mensen bang met het kapatalisme.. beide kanten maakten hun mensen bang met het gevaar van een atoomoorlog, terwijl ze achter de schermen handje klap deden/doen.

En nu is het "terorrisme" het gevaar. Kom op 9/11.. met al die strenge regels die er gelden op de amerikaanse vliegvelden, worden er 4 vliegtuigen gekaapt op het zelfde tijdstip ? En niet 1 er van word onderschept door de meest geavanceerde militaire macht van de werled ? Wetenschappers de het instorten van de torens en buidling 7 hebben bestudeerd zeggen dat het onmogelijk is dat door deze "aanvallen" de torens als kaartenhuizen inelkaar storten. Kom op hey 3 gigantische gebouwen storten precies op de zelfde manier neer ?
Er zijn echt een heleboel harde bewijzen als je je erin verdiept.

Ik kan hier het forum vol schrijven maar kijk aub naar zeitgeist, daarin word duidelijk gemaakt hoe onze maatschappij inelkaar steekt ! En buiten dat het de problemen aangeeft bied het ook een oplossing.. heel boeiend..
 
Het probleem is dat de meeste mensen zoals jullie en ik proberen iets te verklaren zonder er iets van te weten en dan krijg je van die samenzweringen...

Er zijn veel dingen gaande waar wij het fijne niet van weten wat maar goed is ook.

Over 9/11:
De Amerikaanse overheid heeft wel degelijk schuld aan de aanslagen omdat zij diezelfde terroristen jaren ervoor gesponsord heeft om de Russen uit Afghanistan te krijgen. Op de dag zelf denk ik niet dat de overheid er iets aan gedaan heeft. Kijk maar gewoon naar Nat Geo en dat verklaart al zeer veel. De veiligheid op luchthavens was daarvoor al minimaal omdat er nog nooit zoiets gebeurt was. En dan de gebouwen recht naar beneden storten??? En gebouw kan alleen maar schuin vallen als je aan de basis iets weg neemt zoals bij bomen omhakken. Nu werd gewoon een gedeelte van het gebouw gesmolten waardoor het bovenste deel van het gebouw naar beneden zakte en het onderste deel kon die kracht gewoon niet aan. En dat ze niet onderschept werden in de lucht?? De aanvallen op de WTC vonden plaats in een tijdsbestek van ongeveer 15-20 min. Iedereen was dan verbijsterd dat men niet verwacht dat het ook op het Pentagon gebeurt...

Het ding is dat men vroeger doelloos in de overheid geloofde, vooral in de USA. Nu is het juist omgekeerd. Men wil alles op de overheid steken en men neemt geen genoegen met de antwoorden en men gaat zelf op onderzoek uit. Maar omdat het IQ van de gemiddelde amerikaan laag is en iedereen zich geleerd kan noemen kom je dan op zo'n complottheorieën...
 
TYPHOON,

Je hebt er een nuchtere kijk op.. Op een gegeven moment in je leven ontwikkel je een bepaalt bewustzijn en ga je dingen in twijfel trekken. Hierdoor ga je onderzoeken en je gezonde verstand gebruiken.
Wil je mij een plezier doen en naar "Loose change" kijken?

 
conspiracy_theories.png
 
Ik ga de moeite niet doen om alle delen te bekijken hoor want het is toch alleen maar gebasseerd op meningen etc...

Ik ga zeker niet ontkennen dat er mensen voordeel hebben gehad bij de aanslagen, dat zijn de lobbyisten...
 
@ Fuwa Fuwa
Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen. Tuurlijk zie je de illuminati niet. Moet je voorstellen als het op tv zou komen: Ja een kleine elite ruleerd de hele wereld. Dan zou er in no time een globale choas ontstaan waardoor deze zogenaamde ''illuminati'' het macht zou verliezen over hun corrupte inperium.

Obama is een corrupte klootzak die in de picture is gezet door de machtigste mannen van wallstreet.
Ik zou zeggen check even deze; Obama's Deception (Nederlands Ondertiteld) hier worden de feiten over Obama op een rijtje gezet. Deze is echt interresant en de moeite waard om deze documentaire goed te bekijken.

part-1

part-2

part-3

part-4

part-5

part-6

part-7

part-8

part-9

part-10

part-11
 
Ik neem aan dat je voordat je in Illuminati ging verdiepen, al het idee had dat zoiets kon bestaan.
Dan ga je dus erin verdiepen en ga je op zoek naar bewijzen dat ze dus daadwerkelijk bestaan.
Vaak zie je dan wat je wilt zien en zal je dus ook vinden wat je wilt vinden.

Heb je ook het tegenovergestelde gedaan?
Dat je dus gezocht hebt naar bewijzen dat ze niet bestaan en dat alles lariekoek is?
De uitkomsten daarvan lijken mij net zo belangrijk om een objectief oordeel te geven over deze theorieën.
 
Kijk ik zal het je zo zeggen, Illuminati kan bestaan,, Alleen als het zo een groot en machtig organisatie is, En als het heel de media beheerst.

Dan zou je toch ehm,, niet zeggen dat ze dit soort shit toelaten op youtube ?
En alle informatie, waar een liedje bij hoort vind ik tenminste :)

Zal het je zo zeggen, De een wilt alles weten hiervoor en krijgt zelfs de "vervalste" stof mee. DE een wacht gewoon beetje bij beetje af en ziet het wel een keer op het nieuws verschijnen of gewoon meemaken. :) Uiteindelijk bestaat het, of bestaat het niet, Maar dat hangt helemaal af van hoe je het bekijkt. Als jij achter feiten aangaat die gewoon zoals al eerder is gezegd, een mening is van iemand die het goed in woorden kan brengen. En er argumenten bij kan doen etc. ...

Ik vind het gewoon een leuk onderwerp, Zitten soms wel interessante dingen tussen. Zoals die tekenfilmpje die ik als kind gewoon op tv zag haha!
 
HighSpeed, ik besloot net even het filmpje in je eerste post te kijken. Om kort door de bocht te zijn, ik heb mensen op acid gehoord die minder vreemde theorieën hadden.
Dat een frame wat langer is dan een ander heeft gewoon met de keuze van grafische ontwerper te maken, en niet met een occulte groep die aan de touwtjes trekt. Ockham's scheermes heet dat: De meeste simpele verklaring is vaak de meest logische.

Ik hoop echt dat we hier over 30 jaar lachend op terug kunnen kijken of, mocht het misschien dan toch waar blijken te zijn, er dan iets tegen gedaan worden. Tot die tijd houd ik het op de meeste simpele verklaring voor mij, namelijk dat er helemaal geen Illuminati bestaan.

Ook vraag ik vriendelijk degenen die dit beeld wel aanhangen zich niet te gedragen als een stel religieuze fanatisten, want dat is wat ik wel zie, met stellingen als "Je kan er gewoon niet onderuit, de illuminati bestaat." doe je niet onder voor hardcore christenen.
Sta een beetje open voor andere mogelijkheden. Ik kijk de filmpjes, ik luister naar jullie verhalen, alleen vind ik voor mijzelf geen bewijs in de gegeven data. Jullie daarentegen zien het als rotsvaste feiten die onveranderlijk zijn.
Ik vind het vreemd dat er van mij verwacht word dat ik open moet staan voor jullie ideeën, als jullie dat ook niet zijn voor het feit dat ze er niet zijn.

Nu is het tijd om te gaan slapen, en verwacht mij voorlopig niet terug in deze thread, omdat ik dit soort discussies al vaak genoeg met m'n huisgenoten heb, en daar komt toch alleen maar hetzelfde uit, namelijk dat we allebei gefrustreerd weglopen zonder dat een van ons er beter van geworden is ;).
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan