Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb ook nog niet echt de extreme koelpasta er tussen ofzo maar het is iig een grooter verschil met wat ik had
dat zat gewoon tegen het smeltpunt aan
heb je een andere sergestie ?
ik gebruik een extern programatje(Core Temp) er voor waar kan ik dit zien met een intern programma in de bios dan ?
Van wat ik net gelezen heb is dat de i7 920 een heet hoofd is, maar dan nog blijf ik je temperaturen aan de hoge kant vinden voor IDLE. Zit je CPU blok er wel goed op? Heb je iets waarmee je bv je water temperatuur meten kunt?
Van wat ik net gelezen heb is dat de i7 920 een heet hoofd is, maar dan nog blijf ik je temperaturen aan de hoge kant vinden voor IDLE. Zit je CPU blok er wel goed op? Heb je iets waarmee je bv je water temperatuur meten kunt?
ja dat heb ik allemaal zo vast morgelijk gedaan
doormiddel van eerst de twee die tegenover elkaar zitten bvb linkboven en rechtsonder en dan rechtsboven en links onder
en dan gewoon hand vast
zelf heb ik ook het idee dat hij niet echt door het systeem heen wil pompen
aangezien als ik bij een filmpje van L3P kijk zie je het stromen in zijn res
oke hij heeft 2 pompen maar dit moet niet de oorzaak hier zijn dat hij het er niet doorheen krijgt
Ik zou voor de gein eens je CPU koeler los halen, andere pasta en de nieuwe dun aanbrengen. Aannemende dat je een back-plate gebruikt goed strak en kruis links aandraaien. De vraag of je de water temperatuur meten kunt, als deze laag is is de overdracht waarschijnlijk slecht. Dit zou dan kunnen bevestigen dat de koeler een slecht contact heeft met de processor.
de in let zit in midden en boven op de pomp van de BP en out links onder als je er voor op kijkt dus denk dat het slagen om draaien word.vandaar ook zoveel flow in je res
je ziet het beter op de zwarte van de bit power ook van de plexi can je het zien
Oke, wist ik niet ! Maar als ik dan een beetje google, de achterste zou dan de outlet moeten zijn. Correctie,.. snap ik het dan echt niet, als ik naar zijn foto kijk en het dan vergelijk met jou voorbeeld, dan moet het zo toch goed zitten???
als je goed op de zwarte kijkt zie je in boven op staan. bij de plexi en als je het plaat je van jou er bij pakt zie je dat het klopt wat ik zeg de middelste en boven zijn in en links voor uit.
rood is in.
blauw is uit