• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Iets om over na te denken...

xTOX

Junior Member
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YKBRG_QgEAM]YouTube - The Only Thing I Know[/ame]

Begrijp mij niet verkeerd, ik wil niet zeggen dat jullie allemaal moeten stoppen met gamen ofzoiets. Maar het zette mij aan het denken...

Hmm i feel PWND, maar naast dat mijn vriendin gamed ook (sims en 007/tombraider etc.) en we hebben al een relatie van 4 jaar (17 tot 21) en veel levenservaring, so waarom zorgen maken ? ik denk persoonlijk dat VERSLAVENDE gamers een probleem hebben, en niet de werkende/relatie/kinderen hebbende mensen, in een gemiddelde gaming comunity zitten soms mannen van 40 jaar die alles thuis netjes op een rijtje hebben, dat is dan heust geen uitzondering, Coolfirs is verslavend aan waterkoeling, wilt toch niet zeggen dat hij geen sociaal leven heeft? ( haha moest ff )

Ik denk dat het gewoon een verschil is tussen VERSLAVING en hobby/entertainment, dat wordt helaas vaak verkeerd gezien.

moet zeggen het raakte mij ook wel deels is wel waar maar niet iedereen heeft het, wat hij zegt. ik heb ook de meeste symptonen maar toch voel ik me best gellukig.

mja ik ga dit van me af schudden en een potje Codden :D

hetzelfde geldt ook voor cafés. Ga naar ELKE willekeurige bar in de stad hier op een willekeurige dinsdagochtend, en er hangen vereenzaamde alcoholisten. Dat wil niet zeggen dat het niet supergezond en leuk en verrijkend is voor je leven om het af en toe lekker op een zuipen te zetten met je vrienden in de kroeg. En of je dat nou op je CV kan zetten...

Dus dat Fresh.

zijn genoeg mensen die ook veel gamen en gewoon en relatie hebben.
Ik denk dat de maker zelf een eenzaam mannetje was, hoeft niet te zeggen dat iedereen dat is ;)

Slaaptekort zou wel eens kunnen kloppen xD
Maarja, ik game een enkel uurtje nadat me schoolwerk af is en naast me werk.

Maar ben stiekem wel van mening dat mijn reflexen wel degelijk beter zijn geworden door First Person Shooters =O

Hoewel het filmpje niets dan waarheden en wijze lessen brengt.
Gaat de filosofie hierachter voor het grootste deel langs de mensen die hier aanwezig zijn.
Tuurlijk houden we allemaal wel van een potje gamen :D
Maar ik denk niet dat iemand hier zo ver heen is dat hij z'n leven om moet gooien.

Daarnaast is gamen niet de oorzaak van het probleem, maar een middel.
Mensen die echt niks anders doen dan gamen hebben een solitair leven in hun persoonlijkheid zitten.
Denk maar niet dat deze mensen 20/30 jaar geleden niet aanwezig waren in de wereld,
alleen zonder een wereldwijde internet verbinding val je als solitair persoon niet op.
Wat je wel doet met een game character dat 20 uur per dag online is ;)

Ik denk dat dit filmpje ook meer voor de mensen bestemd is, die meer dan 6 uur op een dag achter WoW of CS zitten. Wiens sociale leven zich alleen virtueel afspeelt.

Hun social skills zal een achterstand oplopen en de mensen worden niet gecorrigeerd door hun sociale omgeving.

hij heeft wel degelijke punten, en ergens heeft het wel degelijk een impact, maar ik denk ergens dat de punten waar hij het aan het eind over heeft, zoals het samenbrengen van een community iets is wat hier ook is gebeurd, voor mij in ieder geval heb ik een pc gebouwd voor gaming, dat heeft me wel op dit forum gebracht en brengt me nu ook naar the party 8

ik ben met em eens dat gamen wel degelijk impact heeft op je leven, maar zoals hij het brengt is het alleen maar negatief, en daar ben ik het niet mee eens

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Maatwerk aangeboden: 3D printen, iets laten draaien en frezen Te Huur 0
Mannekino Kan iemand tegen betaling iets eenvoudigs 3D printen voor mij? Cases en Modding 27
Bar Weinig Kan ik reserveren, aanbetalen, of kunnen we iets anders regelen? HighFlow Webshop 2
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Enola Iets over Enola Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
Dave-V [CLOSED] Iets laten spuiten? Gesloten 14
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
T Watercooling: Iets in de setup veranderen Waterkoeling 3
D Gedestileerd water + iandh dead-water - nog iets anders nodig? Waterkoeling 3
P Waterkoeling set compleet of mis ik iets? Advies Waterkoeling Setup 7
B Bestelling al geplaatst, maar wil nog iets bij bestellen en laten mee verzenden HighFlow Computer Cooling Shop 3
P Meer fans in mij kast, aansluiten op moederbord of iets anders? Overige Koeling 20
3 Iets té vroeg.... :P HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
K Eindelijk iets fout... HighFlow Testimonials / Shopreviews 37
R Iets besteld HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Robin HAF932 weg en iets anders Cases en Modding 23
A Oh, goed dan, iets meer info Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
stravinski [ebay] wat denken jullie? Algemene Discussies 73

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan