• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ideale burea maat

Gio

New member
Wist niet goed waar dit te plaatsen...

Aangezien ik binnenkort de bureau/mancave ga inrichten ben ik eens benieuwd wat jullie de ideale bureau maat vinden of welke jullie hebben...

Ik zelf zat te denken aan 120 lang en 80 diep

Ik hoor het graag!
 
80 diep is wel veel naar mijn inziens. Om iets achteraan te kunnen pakken heb je apenarmen nodig of je zal moeten gaan staan. Lijkt mij niet handig. Hier een bouwpakket bureau en die is 58 diep en is naar alle tevredenheid.
 
Let wel,als je een dieper bureau hebt, kan je de afstand van je ogen tot je monitor beter afstellen naar wat je fijn vind.
als je op 60cm het scherm op zn verst zet, kan het niet meer verder "DOH".

Als je flexibel wilt zijn end e ruimte hebt, pak dan meer dan 60cm.
 
Wat mij betreft is een bureau nooit groot genoeg ook al kun je niet overal meteen bij. Ik zou dus ook heel erg kijken naar de beschikbare ruimte en als er daar dan toch genoeg van is...
 
Mij desk is 90 cm diep 21 cm voor de kabegoot.
2 meter breed en 255 mm hoog.

de bakken links en rechts zijn ongeveer 50 cm breed en het midden gedeelte voor mn benen 1100 mm.

De hoogte voor een desk kun je het beste van een plaatje halen via internet daar zie je wat de minimale en de maximale ergonomische maten zijn voor een desk\ bureau.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan