R Rick66 New member 21 april 2016 #1 Komt er ook een mogelijkheid om met Ideal via INGbank te betalen want nu kan het alleen via Rabobank.
Komt er ook een mogelijkheid om met Ideal via INGbank te betalen want nu kan het alleen via Rabobank.
Freddy Administrator Forumleiding 21 april 2016 #2 Die is aanwezig, je moet voor Omnikassa kiezen, en dan kan je iDEAL kiezen en vervolgens jouw bank selecteren
Die is aanwezig, je moet voor Omnikassa kiezen, en dan kan je iDEAL kiezen en vervolgens jouw bank selecteren
Sw333t I Love my NUC 22 april 2016 #3 Is er iets veranderd dan in het betaalsysteem? Aangezien ik altijd via Ideal betaald heb en ik heb ING.
Is er iets veranderd dan in het betaalsysteem? Aangezien ik altijd via Ideal betaald heb en ik heb ING.
Freddy Administrator Forumleiding 22 april 2016 #4 Er is niets gewijzigd, heel misschien dat ING tijdelijk een storing had en niet te kiezen was uit de lijst ofzo.
Er is niets gewijzigd, heel misschien dat ING tijdelijk een storing had en niet te kiezen was uit de lijst ofzo.