hey freddy kan je deze ook leveren: ICYBOX zo ja tegen welke prijs? grtz pLaSmA
Sparky Highflow Clan Member 7 september 2010 #1 hey freddy kan je deze ook leveren: ICYBOX zo ja tegen welke prijs? grtz pLaSmA
Freddy Administrator Forumleiding 7 september 2010 #2 Die is leverbaar binnen twee weken. Onze prijs wordt +/- 154.99 euro. Als je interesse hebt, wordt het toegevoegd aan de shop
Die is leverbaar binnen twee weken. Onze prijs wordt +/- 154.99 euro. Als je interesse hebt, wordt het toegevoegd aan de shop
Sparky Highflow Clan Member 7 september 2010 #3 hmmmmmm mooie prijs :017: ga denk ik eerst maar eens kijken welke optie`s ik nog meer heb mischien toch maar die lian li ik hoef er alleen maar een paar harde schijven bij te plaatsen met een beetje koeling Laatst bewerkt: 7 september 2010
hmmmmmm mooie prijs :017: ga denk ik eerst maar eens kijken welke optie`s ik nog meer heb mischien toch maar die lian li ik hoef er alleen maar een paar harde schijven bij te plaatsen met een beetje koeling
Sparky Highflow Clan Member 7 september 2010 #4 vraagje freddy welk frontje zit hier nou bij Lian Li EX-33B HDD Cage Black degene met of zonder lian li logo?? op alle plaatjes staat een logo behalve de derde? grtz pLaSmA
vraagje freddy welk frontje zit hier nou bij Lian Li EX-33B HDD Cage Black degene met of zonder lian li logo?? op alle plaatjes staat een logo behalve de derde? grtz pLaSmA
Sparky Highflow Clan Member 8 september 2010 #6 kan je mischien deze EverCool HD-AR-B Dual 5.25in Bay to Three 3.5in HDD Bay Converter leveren dan??
Sparky Highflow Clan Member 8 september 2010 #8 damm dan word het toch die icybox bestel hem volgende maand
Freddy Administrator Forumleiding 8 september 2010 #9 Ok prima, hier issie alvast in de shop: Icy Box IB-554SSK 4-Bay Dual Channel SATA/SAS Backplane