Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[FONT="]That control panel was a custom design for Ian’s own case, but people liked it so much they asked him to make a small run for them. It’s not an advertised item, someone just asked him to make extra. Ian is pretty backed up right now (that’s why we can’t even get our reservoirs made) so I don’t think he will making any panels for a long time[/FONT]
Aangezien ik tot nu toe met zeg maar "budget" kasten werk en die redelijk orgineel
laat qua looks zie ik zelf niet zo zeer een toepassing voor dit super mooie paneeltje.
Ik heb ook "zonder zachte G maar toch een ...." zeg maar de link die Coolfris gaf bekeken
En nog even op de welles-nietes LED's inhaken ...
Als ze er wel gewoon simpel in kunnen kan een ieder zelf besluiten ze wel of niet aan
te sluiten toch ?
Hoe dat eventueel vorm moet gaan krijgen komt Iandh wel uit lijkt me.
Mischien met een plaatje plexi wat op een bepaalde manier geslepen is i.v.m. lichtval ?
Op z'n mooist kun je er dan op een makkelijke manier je eigen kleur in drukken ?