nu heb ik niet een al te grote aankoop gedaan maar wilde toch een review schrijven ik had keuze om op 2 sites te bestellen maar deze site sprak me meer aan. ik speel momenteel 6 jaar lang op dezelfde icemat. ik merkte al snel dat mijn voetjes begonnen te slijten, 5 jaar lang heb ik met teflon-tape gespeeld en dat werkte nog aardig goed. maar na 6 jaar tijd begon ik toch goed te merken dat mijn icemat stroever begon te glijden. via een kameraad kwam ik hier terecht en heb meteen een account aangemaakt om de hyperglides voor de mx518 te bestellen
Hyperglide Mouse Skates MX-1 for Logitech MX510/518/500/700/900
met 2 dagen had ik mijn bestelling binnen en tot mijn verbazing zat er een lolly bij afgelopen week mijn glides getest, maar ik was al meteen de 1e avond overtuigd. mijn muis schiet nu over mijn icemat heen en aangezien ik met een low sensitivity game, speelt het nu ideaal. heb toen op vrijdag 05.30u. een 2e setje besteld en kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen en tot mijn grotere verbazing zat er weer een lolly bij ik ben uiterst tevreden over de service en kwaliteit van highflow.nl en zal zeker vaker iets bestellen.
Hyperglide Mouse Skates MX-1 for Logitech MX510/518/500/700/900
met 2 dagen had ik mijn bestelling binnen en tot mijn verbazing zat er een lolly bij afgelopen week mijn glides getest, maar ik was al meteen de 1e avond overtuigd. mijn muis schiet nu over mijn icemat heen en aangezien ik met een low sensitivity game, speelt het nu ideaal. heb toen op vrijdag 05.30u. een 2e setje besteld en kreeg mijn bestelling de volgende dag binnen en tot mijn grotere verbazing zat er weer een lolly bij ik ben uiterst tevreden over de service en kwaliteit van highflow.nl en zal zeker vaker iets bestellen.
Laatst bewerkt: