Een mooi initiatief, zeker het 'pay what you want' principe, alleen jammer dat ze steeds verder van hun origineel idee afstappen 
Ik heb zelf de meeste bundels gekocht (tenzij de titels me echt niet aanspraken), gewoon om wat games te hebben voor op mijn linux PC te hebben, of om hier of daar weg te geven (zus/ouders/etc) als iemand eens wat bezig houding zoekt. Net dat vond ik er zo leuk aan, je kon de games op alles spelen en je moet ze niet allemaal voor jezelf houden/gebruiken.
Nu zie ik echter dat ze niet alleen enkel maar windows games meer hebben, maar ze deze ook nog eens via steam keys doen (dwz, je kan ze maar op 1 account installeren EN er zit DRM op), me not amused dus
Bovendien zie ik in de laatste bundels ook meer en meer terug komen dat ze van direct hun meest atractieve game als (above average) zetten, wat ik ook zeer jammer vind en voor wat intriges leid, als je bundle koopt als het gemiddelde 4 euro is en het stijgt tot 5 euro, wat dan? En het gewoon blijft, dan zijn degene die net na de '1 dollar wave' kopen een stuk goedkoper af? En wat als hun minimum prijs ooit stijgt van bijv. 1 dollar naar 2/3?
Het enige wat er nog van over schiet is het 'pay what you want' model, voor een deel van de games dus. Wat de games betreft zie je overigens ook dat men overgestapt is van 'wat nieuwe indie games van verschillende ontwikkelaars' om samen een interessant product te maken en door de vele belangstelling rond te komen, naar vaak 1 ontwikkelaar die een reeks oude games samen met een half-oud spel in een bundle steken en zou hun portfolio nog wat verder uitmelken.
Deze zal ik dus maar weer over slaan en wachten op de volgende deftige bundle.