Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik heb hier ook nog een vraagje over. Hoeveel PWM fan's kun je aan elkaar koppelen? Net zo veel tot ik aan de maximale wattage zit wat die betreffende channel aan kan?Ik heb nu de handleiding van dat moederbord voor me, en er zijn 8 fan aansluitingen:CPU_FANCPU_OPTCHA_FAN1CHA_FAN2CHA_FAN3OPT_FAN1OPT_FAN2OPT_FAN3Er staat bij dat de CPU_FAN en CHA_FAN connectors ondersteund worden door de asus fan xpert 2. Klopt het dan dat alle "OPT" fan connectors niet regelbaar zijn?Ook staat er: "The CPU_FAN" connector supports the CPU fan of maximum 1A (12W) fan power.Maar over de andere word niks gezegd, kan ik aan nemen dat de andere ook 12W kunnen hebben?
Ik heb hier ook nog een vraagje over. Hoeveel PWM fan's kun je aan elkaar koppelen? Net zo veel tot ik aan de maximale wattage zit wat die betreffende channel aan kan?
Ik heb nu de handleiding van dat moederbord voor me, en er zijn 8 fan aansluitingen:
CPU_FAN
CPU_OPT
CHA_FAN1
CHA_FAN2
CHA_FAN3
OPT_FAN1
OPT_FAN2
OPT_FAN3
Er staat bij dat de CPU_FAN en CHA_FAN connectors ondersteund worden door de asus fan xpert 2. Klopt het dan dat alle "OPT" fan connectors niet regelbaar zijn?
Ook staat er: "The CPU_FAN" connector supports the CPU fan of maximum 1A (12W) fan power.
Maar over de andere word niks gezegd, kan ik aan nemen dat de andere ook 12W kunnen hebben?