Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Hey allemaal, ik zit een beetje met de vraag of ik de CPU ga waterkoelen of niet...aangezien hij nu een luchtkoeler heeft  van Thermalright en die doet het goed en geeft wat indruk snappy ;) Als ik de CPU optrek tot 4Ghz zelfs dan is die luchtkoeler voldoende, word ie amper 50°C bij load, rekeninghoudend dat het geen zomer meer is natuurlijk anders gaat ie ongeveer naar de 65°C denk ik. Zou het wat uitmaken qua prestaties als ik de CPU niet waterkoel en gewoon zo laat voor wat het is maar wel max 4Ghz, of is het toch aan te raden de hele boel te waterkoelen, dan ben ik wel die luchtkoeler kwijt :doubt:... De videokaarten, das iets waar ik me wel zorgen over maak en die moeten zekere koeler...gisteren werd de bovenste na enkele minuten al 99°C (max peak) wat niet zo interessant is hé en dan wil ik ze ook nog wat OC, als ik de radiator enkel voor de videokaarten gebruik, dat zou toch goed moete koelen dan.... Die ventilators van Scythe Gentle Typhoon zijn mischien beter maar zonder blauwe lichtjes :'(...

Terug
Bovenaan