Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja Calimero, ik ben er niet kwaad om :052:. Ik heb ondertussen al wat kennis opgedaan en al een winkelwagentje gemaakt met wat spullen op. Ik moet zeggen, ik heb gekozen voor de Corsair 800D kast, en zou een zo still mogelijk PC willen, ik gebruik hem niet alleen om te gamen, ook voor muziek. Dus 3 radiator fannetjes van Yate Loon 120MM + geluidsdempers die lijken me ok, de witte tubes heb ik vervangen door blauwe. Nu moet ik nog een goeie fan controller vinden :039:HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - test3
Ja Calimero, ik ben er niet kwaad om :052:. Ik heb ondertussen al wat kennis opgedaan en al een winkelwagentje gemaakt met wat spullen op. Ik moet zeggen, ik heb gekozen voor de Corsair 800D kast, en zou een zo still mogelijk PC willen, ik gebruik hem niet alleen om te gamen, ook voor muziek. Dus 3 radiator fannetjes van Yate Loon 120MM + geluidsdempers die lijken me ok, de witte tubes heb ik vervangen door blauwe. Nu moet ik nog een goeie fan controller vinden :039:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - test3