Rico Member 31 januari 2010 #1 had gister CODMW2 gehaald en vandaag uitgespeeld maar er staat op campaign mode dat hij voor 50% is uitgespeeld. weet iemand wat of waarom dit er staat? heb alle credits gezien etc. alvast bedankt
had gister CODMW2 gehaald en vandaag uitgespeeld maar er staat op campaign mode dat hij voor 50% is uitgespeeld. weet iemand wat of waarom dit er staat? heb alle credits gezien etc. alvast bedankt
M modernization Junior Member 31 januari 2010 #2 Ik geloof dat de co-op er ook bij hoort, dat als je die ook allemaal uitspeelt, dat je dan 100% uitgespeeld krijgt.
Ik geloof dat de co-op er ook bij hoort, dat als je die ook allemaal uitspeelt, dat je dan 100% uitgespeeld krijgt.
Freddy Administrator Forumleiding 31 januari 2010 #4 Die co-op missies moet je ook doen om het spel 100% uitgespeeld te krijgen.
Quadcore Low and Slow ... 31 januari 2010 #6 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=l-KW9xrSQMg]YouTube - mw2 pc lvl 70 10th prestige hack[/ame] en je hebt alles
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=l-KW9xrSQMg]YouTube - mw2 pc lvl 70 10th prestige hack[/ame] en je hebt alles
Flipmode Blck TJ07 31 januari 2010 #7 Campaign: Alle intel en alles op Veteran =100% Spec-Ops Alles op veteran =100%
k.3nny Oldscool. 31 januari 2010 #8 Quadcore zei: YouTube - mw2 pc lvl 70 10th prestige hack en je hebt alles Klik om te vergroten... en dan wordt je gebanned @ steam = 50 euro weg. Ik lees er steeds meer over.
Quadcore zei: YouTube - mw2 pc lvl 70 10th prestige hack en je hebt alles Klik om te vergroten... en dan wordt je gebanned @ steam = 50 euro weg. Ik lees er steeds meer over.
Rico Member 31 januari 2010 #9 IDD + HET LOL OF DOEL VAN HET SPEL IS DAN OOK WEG... kan ik net zo goed weer css spelen
Sanders Kapitein 5 februari 2010 #10 Flipmode zei: Campaign: Alle intel en alles op Veteran =100% Spec-Ops Alles op veteran =100% Klik om te vergroten... Das niet niks zeg Iets dat ik dus niet ga attempten
Flipmode zei: Campaign: Alle intel en alles op Veteran =100% Spec-Ops Alles op veteran =100% Klik om te vergroten... Das niet niks zeg Iets dat ik dus niet ga attempten