Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ah super! Heel erg bedankt.Naar de buizen moet ik nog even goed kijken, ik had nooit verwacht dat dat het onderdeel zou zijn waar ik het langst over zou twijfelen. Op overclockers.net zag ik een hoop mensen enthousiast zijn over het merk Masterkleer, is dat niks?Voor de GPU ga ik dan inderdaad gewoon voor een EK blok. Het mag dan misschien wel niet zo goed zijn, het ziet er wel het mooist uit. Om dan toch een beetje extra prestatie te krijgen ga ik dan maar voor de full nikkel versie en niet voor de nikkel-plexi versie zoals bij de CPU. Je ziet waarschijnlijk toch niks van het plexi gedeelte zodra alles is geïnstalleerd in de behuizing.Nog vraagje over de pomp: Waarom is de EK 4.0 pomp zo goedkoop, maar wordt hij bijna niet gebruikt? Op andere fora kom ik meestal pompen tegen van bijvoorbeeld Koolance.
Ah super! Heel erg bedankt.
Naar de buizen moet ik nog even goed kijken, ik had nooit verwacht dat dat het onderdeel zou zijn waar ik het langst over zou twijfelen. Op overclockers.net zag ik een hoop mensen enthousiast zijn over het merk Masterkleer, is dat niks?
Voor de GPU ga ik dan inderdaad gewoon voor een EK blok. Het mag dan misschien wel niet zo goed zijn, het ziet er wel het mooist uit. Om dan toch een beetje extra prestatie te krijgen ga ik dan maar voor de full nikkel versie en niet voor de nikkel-plexi versie zoals bij de CPU. Je ziet waarschijnlijk toch niks van het plexi gedeelte zodra alles is geïnstalleerd in de behuizing.
Nog vraagje over de pomp: Waarom is de EK 4.0 pomp zo goedkoop, maar wordt hij bijna niet gebruikt? Op andere fora kom ik meestal pompen tegen van bijvoorbeeld Koolance.