Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hoi, dit is niet om reclame te maken.. In mijn desk build topic zie je het idee dat ik aan het uitwerken ben en daarvoor moet ik ook een glasplaat hebben. De goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb, Online glas bestellen - dubbelGLAS.nu, dé online glasgroothandel . Zij zitten in groningen als ik het goed heb maar leveren iedere vrijdag of zaterdag in Rotterdam (komt mij goed uit).Ik zou daar voor 1.40m bij 0,70m rond de 150 euro zitten (iets meer geloof ik). Dat is dan voor gehard glas, poly geslepen, 10mm dik.Hoop dat je er wat aan hebt.Los van het glas, ik ben hier zeker geen expert in, denk je niet dat die balken die je wilt gebruiken te dun zijn? Hoe ga je dat stevig bevestigen (puur uit interesse)?
Hoi, dit is niet om reclame te maken.. In mijn desk build topic zie je het idee dat ik aan het uitwerken ben en daarvoor moet ik ook een glasplaat hebben. De goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb, Online glas bestellen - dubbelGLAS.nu, dé online glasgroothandel . Zij zitten in groningen als ik het goed heb maar leveren iedere vrijdag of zaterdag in Rotterdam (komt mij goed uit).
Ik zou daar voor 1.40m bij 0,70m rond de 150 euro zitten (iets meer geloof ik). Dat is dan voor gehard glas, poly geslepen, 10mm dik.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Los van het glas, ik ben hier zeker geen expert in, denk je niet dat die balken die je wilt gebruiken te dun zijn? Hoe ga je dat stevig bevestigen (puur uit interesse)?