Ik wil beginnen met waterkoeling wat kunnen jullie mij aanraden als een goede complete set ?
Om dat ik er niet echt veel verstand van heb hoop ik dat jullie mij kunnen helpen
Ik zag bijv de XSPC X20Kit750 rasa dual watercooling kit en de EK-KIT H3O - Supreme HF 240 ander suggesties zijn ook welkom , of losse onderdelen kopen maar dan ben ik bang dat ik niet alles mee bestel!!
Ik wil in het begin alleen mijn cpu koelen en later misschien meer,heel het mb is ook wel leuk natuurlijk
Ik heb al gelezen op het forum maar er is zo veel info, dus ik zie door de bomen het bos niet meer
Ik wil zowiezo de radiators binnen hebben en dan dacht ik aan eentje van 120mm en eentje van 240mm,maar die zag ik niet bij de complete setjes staan
Dus zal ik een losse radiator er bij moeten kopen van 120mm
En het moet in een coolermaster HAF 922 komen
Mijn budget is tussen de €200,- en €300,-
Mijn systeem is :
Asus P6X58D-E
Intel i7 950
Corsair Dominator 12GB 1600MHz
Chieftech 750watt
Sapphire HD 5770
OCZ Vertex 120GB
Ik hoor wel wat jullie adviseren
Harry
Om dat ik er niet echt veel verstand van heb hoop ik dat jullie mij kunnen helpen
Ik zag bijv de XSPC X20Kit750 rasa dual watercooling kit en de EK-KIT H3O - Supreme HF 240 ander suggesties zijn ook welkom , of losse onderdelen kopen maar dan ben ik bang dat ik niet alles mee bestel!!
Ik wil in het begin alleen mijn cpu koelen en later misschien meer,heel het mb is ook wel leuk natuurlijk
Ik heb al gelezen op het forum maar er is zo veel info, dus ik zie door de bomen het bos niet meer
Ik wil zowiezo de radiators binnen hebben en dan dacht ik aan eentje van 120mm en eentje van 240mm,maar die zag ik niet bij de complete setjes staan
Dus zal ik een losse radiator er bij moeten kopen van 120mm
En het moet in een coolermaster HAF 922 komen
Mijn budget is tussen de €200,- en €300,-
Mijn systeem is :
Asus P6X58D-E
Intel i7 950
Corsair Dominator 12GB 1600MHz
Chieftech 750watt
Sapphire HD 5770
OCZ Vertex 120GB
Ik hoor wel wat jullie adviseren
Harry