Met dank aan [MENTION=669]l3p[/MENTION] toch eens goed zitten kijken naar de cablemanagement constructie. En het is wel degelijk mogelijk om de kabels een beetje weggewerkt te krijgen zonder de case groter te maken. Kwestie van de
fans omdraaien zodat de kabels strak langs het moederbord naar de andere kant te voeren zijn. Het zal nog proppen worden, maar het ziet er al wel strakker uit zo.
Links de intake
fans, rechts de outtake.
Dit zijn dus de outtake
fans.
De boutjes en moertjes moeten nog vervangen worden door zwarte M3 varianten, binnenkort maar eens shoppen in de vernieuwde
Highflow Shop.
Intake
fans.
De intake
fans zal ik waarschijnlijk op hun plek moeten gaan lijmen aangezien het niet mogelijk is om ze alle drie via het rooster vast te schroeven zijn. Kan ik nu alleen nog niet doen, aangezien er nog wel wat werk aan de behuizing en moederbord (witte clipje van het PCI-e slot zal moeten verdwijnen) noodzakelijk is.
Het verdeelprintje voor de
fans. Ik laat hem als 2 kanaals zijnde, maar uiteindelijk komen ze wel allen op dezelfde header (mocht het nodig zijn, dan kan ik altijd nog per kanaal gaan aansturen).
De kabels komen langs 1 fan weer terug naar boven. Het is er zo krap dat ik daarvoor eerst de fan weer moest verwijderen of de connectors van de
fans los moest halen (heb gekozen voor het eerste).
Closeupje.
Vanaf de onderzijde gezien.
Nog een aardige spaghetti aan die zijde. Kabels zijn overigens niet ingekort, denk dat ik ze zo ook maar laat.
Ga nog wel met de Dremel aan de slag om het rood gearceerde weg te halen. Links geeft dan meer ruimte voor de kabels en zodoende kom ik dan ook niet in de knoei met de bevestigingsrails van de cover. Rechts geeft me ruimte voor andere kabels die verstoppewopt moeten worden.