• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HTC Touch Pro2 Topique !

Joren

New member
HTC Touch Pro2
htc_touch_pro2_2.jpg

Hier kun je terecht voor onder andere:
  • Apps & Games
  • Ervaringen
  • Problemen
  • Vraagjes

De Touch Pro2 is een zakelijke slider met een 3,6"-scherm, waaronder zich een zoombar voor in- en uitzoomen bevindt. Het toestel heeft 512MB rom- en 288MB ram-geheugen. Als de gebruiker de HTC Touch Pro2 omgedraaid op tafel legt, kan hij direct een conference call houden. Dankzij de 1500mAh-accu houdt het toestel het met bellen 510 minuten vol(GSM). En de standby tijd bedraagt 750 uur(WCDMA)

Chipset: Qualcomm MSM7201A
Processor snelheid: 528MHz
ROM geheugen: 512MB
RAM geheugen: 288MB
Flash geheugen: MicroSD(HC)
Scherm: 3,6" WVGA Touch
Camera's: 3.2MP AF & 0.3MP
Accu (mAh): 1500mAh
Afmetingen: 116x59x17mm
Gewich: 187,5 gram

Eigen ervaring
Ikzelf heb dit toestel nu 2 dagen. Ik ben zeer tevreden over de telefoon, alleen windows mobile vind ik niet je van het. Het werkt allemaal prima met Touchflo 3D, moet je je eens voorstellen hoe het zonder was geweest!

Alles is overzichtelijk op een paar dingen na:
  • Specefieke opties niet terug tevinden bij "instellingen" maar ergens anders
  • Programma's duidelijk sluiten
  • WIFI verbinding maken

Het leuke aan Windows mobile is, is dat je er zo oneindig veel applicaties voor hebt. Google een beetje rond, en je vind sowieso wat leuks :D Zelf ben ik bezig TomTom7 werkend te krijgen, en nog een paar spelletjes.

Ik heb bij Norrod een 8Gb SDHC kaartje gekocht, van het merk Peak. Normaal heb je voor 20 euro een kaartje met class4 ( 4mb/s) maar deze was zelfs class6! In ieder geval niet duur voor de plaatselijke pc boer.
Maar het kaartje werkt verder prima, lekker snel en alles.

In de doos

Als je doos voor het eerst ziet, sta je eigenlijk versteld van het formaat van de doos. Deze is namelijk klein! De doos bevat ook niet heel veel; Telefoon, lader, usb-kabel, headset en een leren hoesje. Over het leren hoesje ben ik erg te spreken! Echt een geweldig ding;)

______________________________________________________________________________
Dat tot nu toe. Ik heb de telefoon nog niet zo lang, dus kan er ook nog niet erg veel over vertellen ;) Graag hoor ik jullie mening van de telefoon:icon_wink:
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik nog benieuwd naar de volgende dingen:

Accesoires; wie heeft er bijvoorbeeld een dockingstation?
Een movieplayer en converter; welke formaat, bitrate etc?
Verdere finetuning
 
wat bedoel je met movieplayer?? convertor?? ik heb er zelf alle 3 seizoenen van New kids on the blok opgezet :D

het enige minpuntje wat ik tot nu toe aan de telefoon vind is dat er maar een "druksensor" in de spatiebalk zit :)
 
Van die ene druksensor heb ik dus totaal geen last! Ik heb alleen dat ik vaker op DEL druk dan op Enter, maar dat is zal gewenning zijn.

En ik bedoel, stel ik heb een divx film. Naar welk formaat moet ik die converteren voor de telefoon? Want ik heb geen zin om mega films op mn kaartje te zetten..
En movieplayer bedoel ik zoiets als Coreplayer of VLC mobile ( kan ze alleen nergens vinden )
 
ik heb coreplayer erop gezet... (maar gebruik het eigenlijk niet)
verder heb ik de video's geconverteerd naar mp4 bestanden... (dit wegens de goede kwaliteit)
maar je kan ook voor het heele kleine formaat van 3gp ofzo kiezen
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Wi-fi probleem HTC touch pro 2 Algemene Discussies 11
Gurt11 Incompatibiliteit 14mm tube - EK HTC Classic 14mm fittings HighFlow Webshop 2
Freddy VR / Virtual Reality: PlayStation VR, Oculus Rift, Quest 2, HTC Vive, SteamVR Valve Index etc. Gaming 38
DieHard [VERKOCHT] HTC One (M7) inclusief 2 hoesjes Verkocht 3
DieHard Probleem met HTC One X. Practisch nutteloos toestel na update KitKat en waterschade. Problemen & Oplossingen 17
DieHard [GEZOCHT-DIENST] Terugzetten van HTC One x naar vorige android en eventueel rooten. Gevonden 0
J HTC Sucks Donkey Dick! Algemene Discussies 31
F Waarde htc wildfire Gesloten 6
soppy HTC Desire HD Algemene Discussies 11
D Ervaring met HTC HD2 ? Algemene Discussies 15
bundymania Phobya Touch 630 Fan Controller [deutsch] HighFlow Product Reviews 5
M Leds van waterblokken en D5 Pomp + Lamptron Touch Waterkoeling 12
F MIMO Magic Touch HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Phobya Touch 6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
PlayGamble [VERKOCHT] Aerocool Touch-1000 fancontroller Verkocht 2
JeanPaul [VERKOCHT] Ipod Touch 8GB Verkocht 3
Z Touch knop cosmos s Hardware & Software 37
K iMo Pivot Touch HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
meneer peer woensdag 17 maart - TOUCH A BOOB DAY Algemene Discussies 2
Fuwa Fuwa Synchroniseren Ipod touch duurt ontzettend lang Hardware & Software 3
Freddy Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic Gadgets 288

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan