• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HTC Sucks Donkey Dick!

JW.

New member
Aangezien HTC geen reet doet met de klachten over de HTC One S (en laat ik die nou net een hebben), heb ik besloten ze elke dag 1x te bellen (op kosten van mn baas natuurlijk... ;)) en 3x te mailen via onderstaand contact formulier.

Contact

De HTC One S is namelijk een grote teleurstelling en het meest trieste is de manier waarop HTC dit probleem afhandelt (of beter gezegd negeert).



[HTC One S] homescreen probleem - Vodafone eForum - 20089

HTC One S home button problem

Touch Button Issue HTC One S - xda-developers

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AjqWaJywIe10dHU0dExvNUxEUjN1YmhiWGpoWVJIS FE#gid=0

Ben geen Apple fan, maar een HTC komt dr ook nooit meer in!
 
Dat is inderdaad heel erg balen.
Hopen dat je een andere vergoed krijgt.
Zelf ben ik enorm van van HTC.
Had een half jaar geleden de Sensation XE en nu de One X.
Allebei geweldige toestellen en ik heb er nog nooit een probleem mee gehad!
 
Had hiervoor een Desire, maar die heb ik uiteindelijk maar geroot.
Ga ik met deze niet doen... Geen oplossing is geld terug eisen!
De problemen duren nu al 3 mnd, terwijl idd alle aandacht uitgaat naar de X en de XL.
 
Ook hier de One S, gelukkig nog nooit last gehad van het home button probleem, en heb hem nu zo'n 2,5 maand. Sinds de 4.04 update is m'n WiFi bereik redelijk verbeterd en GSM ook. Voorheen had ik binnenshuis vaak geen bereik (ik woon buitenaf op 2,5 km van de mast), maar nu wel 2 streepjes. Als ik bel dan kan ik vaak wel merken dat het bereik matig is, mensen zijn slecht verstaanbaar. Verder ben ik er wel zeer tevreden mee, hij is snel, handzaam formaat, aardig scherm. Tot nu toe nog geen spijt gehad van mn aankoop. Wacht wel op Android 4.1!
 
De complete one serie van htc is rommel


Allemaal problemen met wifi flikkerende beeldschermen. Camara's die niet werken. Rommel potje net zoals de htc sensation serie.

Yep en met die Rimmers van Blackberry, blijft dr straks alleen de patentoorlog over tussen Apple en Samsung (maken elkaar kapot).
Nokia en Motorola kunnen al helemaal niet bijbenen.

Volgende smartphone moet dus blijkbaar van Sony komen...
 
3 maand is niks, ik ben 8 maand bezig geweest de problemen op mijn toenmalige desire S te laten verhelpen. Na 8 maand gezeik met dat ding hebben ze mij een Sensation gegeven, en daar ben ik zeer tevreden over. Gewoon stug volhouden en zorgen dat je rustig je verhaal doet... Ik heb mijn verhaal wel 800000000000000 keer gehouden tegen Klaas, ja zo heette mijn contact daar, en uiteindelijk hebben ze ingezien dat; 1 het reparatiecentrum gevuld is met orang-oetangs en 2 de telefoon slecht was en ze vertelden mij dat de hele batch deze problemen had.

tl;dr: Rustig je verhaal blijven houden en volhouden.
 
Zoals mijn Oma altijd zei: "Geduld is een schone zaak"

Wel apart eigenlijk, want toen het scherm van mijn HTC Diamond II kapot ging was die na een week al gerepareerd.
Dat had ik toen wel geregeld via het KPN servicepunt (daar had ik toen mijn abonnement).
 
Heb mn HTC One S maandag weggebracht voor reparatie.
Het toestel heeft het 1 maand probleemloos gedaan en nu heb ik al maanden last van de volgende problemen:
- Slecht 3G bereik (ondanks goed dekkingsgebied)
- Wel Wifi bereik (thuis) maar er komt geen data door.
- Toestel loopt regelmatig vast en bij harde reset, start ie 4 tot 6 keer opnieuw op
- En "natuurlijk" ook de

Na maanden te hebben gewacht op de Android 4.1 was ik dr klaar mee...
Nu maar hopen dat ie gemaakt kan worden, anders gaat ie dr uit.

Het wrange dr is aan is dat ik net lees dat...
HTC update One S naar Android 4.1.1 Jelly Bean

Dus denk dat ik al weet wat ze dr aan gaan doen... :(

Maar ja, als het dan maar werkt!!!
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, daar komt het volgende hoofdstuk van Me vs HTC.

Heb het toestel 5,5 wk geleden dus weggebracht voor reparatie.
Heb het toestel 2,5 wk geleden opgehaald met de mededeling dat er hardware vervangen is om de klachten te verhelpen.
Na een korte test, bleek al snel dat er geen reet veranderd was ten aanzien van mn klachten.

Dus de volgende ochtend weer "vrolijk" terug naar de Belcompany... en het toestel voor de 2e keer ter reparatie aangeboden.
Na telefonisch contact (afgelopen maandag) had ik vandaag tijd om het toestel op te halen.
Het toestel kon echter niet gerepareerd worden ivm "vochtschade"!!!

Euh.... hoezo vochtschade???
Heb het toestel 1 uur aangehad om te testen (kon helaas niet bij Belcompany ivm sluitingstijd).

Samen met een medewerker van Belcompany, maar eens een belletje gedaan naar reparateur.
Die hield vol dat er tijdens de 1e reparatie niets aan de had was en dat er vervolgens (tijdens het 2e onderzoek) vochtschade was geconstateerd. Als bewijs stuurde ze Belcompany de volgende foto (zie bijlage) op.

Een wazige foto met geen enkele indicatie dat het om mij toestel gaat.
Maar wel "het" bewijs dat mn toestel onherstelbaar beschadigd is.

Later ook zelf nog direct telefonisch contact gehad met HTC, maar die verwijzen me door naar een "onafhankelijk" testcentrum voor een second opinion. Toen ik vervolgens vroeg wat het post adres van HTC Nederland was, werd ik in de wacht gezet... "Euh... Nee meneer, dat hebben we niet... u kunt via de website evt een klacht indienen".

Ik ben namelijk voornemens om dit hoog op te spelen, wat er kan simpelweg geen sprake zijn van vochtschade en al helemaal niet binnen het tijdsbestek dat de reparateur beweerd. Dus niks via een website, maar gewoon oldskool aangetekende brieven.

Word vervolgd, maar over service is bij HTC totaal geen sprake...
Een vriend van me heeft een Apple (die is bereid om voor het merk 30% meer te betalen...), maar die kreeg wel netjes binnen 24 uur een nieuw toestel toen bleek dat zn speaker defect was. En als klap op de vuurpijl... hij stuur de een 3 op en kreeg een 4 terug, omdat de 3 niet meer leverbaar was!!!
 

Bijlagen

  • jan_429175_41.JPG
    jan_429175_41.JPG
    38,9 KB · Weergaven: 14
Aangetekende brieven naar hen ook dus, ken je niet een advocaat ook?
Verder veel fora en testsites volspammen, lijken ze ook steeds meer gevoelig voor.

Via KVK moet je het postadres wel kunnen achterhalen lijkt me.
 
heb al 2 jaar een Desire HD2 maar mag eigenlijk niet klagen :p
over 15 dagen mag ik een nieuwe gsm uitkiezen, maar ik lees indd veel tegenslag :( wie weet wel een ander merk na 6! jaar htc
 
De X heeft idd veel meer (ontwikkel) aandacht gekregen omdat die rechtstreeks t gevecht aan moest met de Samsung S III.
Maar ook bij dat toestel valt t me op dat er wel erg snel een vernieuwde versie (X+) uit kwam en later de 8X.
Mede daardoor heeft HTC niet echt meer omgekeken naar de problemen met de S.
Nu komen er door ontwikkelde S versies op de markt, de SV en 8S, en lijkt t doek voor de 1e gen S te vallen.
Das nog eens service!
Ik dacht met een toestel van 400,- + Euro, toch iets met een langere houdbaarheidsdatum in handen te hebben.
2e (na 2 jr een Desire) en laatste HTC voor mij, das nu al zeker!
 
De one X+ kwam wel onverwacht, zijn eigenlijk maar één paar verbeteringen ( cpu 0.2GHz sneller, grotere accu, 64gb opslag enz)
De HTC 8X is er niet mee te vergelijken, omdat dit voor htc het top toestel is voor de windows markt.

Hetzelfde met de One SV, dit is een mindere versie van de One S (ook goedkoper), maar dan hopelijk wel met een goeie afwerking.

Voor de 8S geldt hetzelfde als voor de 8X, alleen is dit voor de markt met een kleiner budget maar toch een kwalitatief goeie smartphone willen..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan