• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HTC Sucks Donkey Dick!

Je mag het ene niet met het andere verwarren he. Het is niet omdat ze (al dan niet) goede toestellen maken dat hun support daarom goed is. In dat opzicht heeft een reply als 'maar mijn HTC werkt wel goed' dus ook nutteloos, het gaat er niet of hij gaat of niet, het gaat er om of je geholpen word als dat niet het geval is.

Wat dat betreft is HTC zeker geen goed merk, en dat is ook een van de redenen waarom velen er van af zien, en ze hebben overschot van gelijk. Iedereen kan het eens tegenkomen dat iets DOA arriveert of dat het na een half uur gebruiken ineens stuk gaat. Daarom net is aftersale service een van de belangrijkste zaken in verkoop, in vele gevallen zelfs belangrijker dan het product zelf, maar dat ziet men vaak niet in. Dit soort wantoestanden is dan ook meer dan voldoende om boze brieven te sturen, of zelfs een advocaat onder de hand te nemen (als je echt op je principes staat).
 
Daar heb je zeker een punt, en dat is ook een reden om zo'n winkels te mijden, dat zegt inderdaad niets over HTC. Echter werd in JW's geval de GSM wel degelijke meerdere keren opgestuurd, en dan is het wel aan HTC om te zorgen dat het product hersteld/vervangen wordt.
 
Als je de telefoon bij bijvoorbeeld BelCompany hebt gekocht, en hem wilt repareren gaat dat altijd via de reparateur van Belcompany zelf ! Als jij gewoon contact op neemt met HTC dan wordt je (vind ik) stukken beter behandeld.

Zelf had ik dat met de Desire HD van me zus, gekocht bij vodafone.
Die was kapot gegaan (na een val) en toen bij Dynafix gerepareerd.
2 weken later kwam het mobieltje terug en werd vermeld dat er vochtschade was, terwijl die nooit met water in aanraking is gekomen.
 
Ff ter verduidelijking vocht schade is ondertussen echt vochtschade heeft niets te zien met echt water of splash druppeltjes regen ed.
Het is al vochtschade bij hoge vochtigheid, ik werk nu een paar jaar in de sector en het is belachelijk wat ze onder vochtschade durven zetten.
Tevens zijn er meer en meer gsm toestellen die uitgerust zijn met zo een vochtstrip die verkleurd naarmate er vochtigheid aan het toestel komt...
Tis echt bagger.

Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
 
Dan zeg t iets over de kwaliteit van het toestel en is HTC nog steeds "aansprakelijk".
Er wordt de laatste jaren wel erg gemakkelijk naar "vochtschade" gerefereerd, valt buiten de garantie en kost ze dus geen geld.
Vette pech voor de consument...

http://tweakers.net/nieuws/79638/consumentenautoriteit-onderzoekt-naleving-garantie-mobieltjes.html

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=2&t=111490

http://web.dynafix.com/_files/file/Dynafix_informatiebulletin_vochtschade_aangepast.pdf

VARA’s Kassa vanavond over vocht- en waterschade bij iPhone - iPhoneclub.nl
 
mijn vroutje heeft een htc desire z wat een klote telefoon
loopt heel vaak vast of je kan geen nummer intoetsen of niet opnemen
foto's die je maakt verdwijnen zomaar en als je een software update doet is het tehopen dat het goed gaat is al 5x fout gegaan
is al 7x gerepareerd word elke keer opgetuurd naar htc
omdat de gasten bij vodafoon niet aan de telefoon durven tekomen

dus nooit weer een htc
 
Die gasten van Vodafone mogen ook niet aan de klant hun toestel werken

Dit toestel moet verstuurd worden naar een erkend reparatie bedrijf

Er zijn wel telecomshops die reparaties mogen uitvoeren maar dit zijn klasse 1 reparaties bijv software updates lensje vervangen van en camara


Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
 
It's a GREAT day for the little man!

Wat ze bij BelCompany en ProAssist niet voor elkaar kregen, regelen ze bij KPN wel!
"Gewoon" na een week een nieuw toestel, onder de garantie voorwaarden.

Zo zie je maar weer, dat service vandaag de dag echt niet meer vanzelfsprekend is.
Dus laat je niet foppen mensen!

Maar ben nog niet klaar met mn strijd...
Nu gaan we HTC nog eens even een brief sturen met de werkwijze van "hun" reparateurs!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan