• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HTC Desire HD

soppy

Topic polluter
Geloof dat het onderhand wel tijd werd voor een eigen thread:016:

Ik vroeg mij af welke provider jullie hebben en wat voor abbo + internet snelheden jullie bereiken.
Ik zat namelijk vanavond met een mede Desire HD gebruiker te praten en terwijl hij naast me @ H speeds werkte kwam ik niet verder als 3G en nu zit ik weer @ G terwijl hij gewoon @ H zit:S

Ik heb de snelste internet bundel van T-mobile hij had standaard i-net van vodafone, nu heb ik hier thuis sowieso redelijk kut bereik maar licht dat aan locatie telefoon of ook provider?

Ook vroeg ik mij af wat voor handige, grappige en serieus chille apps jullie veel gebruiken?:D
 
haha.. goed idee, deze topic:p

Ben zelf nu ook een gelukkige DHD bezitter, gebruik hem icm MTV mobile 40,-pm(actie: anderhalve jaar 20,-pm).
Download 768kb, upload 128kb, heb hogere snelheden mogen ervaren!!

de apps & games die ik heb:
angry birds
Barcode scanner
flash update 10.1?
MSN talk
snipershot
WhatsApp
Winamp

Het enige wat ik er op aan te merken is dat de gps kudt is, hij zit er een 1km naast waar ik ook ben:S
en dat hij langzamer word naarmate er meer data op de sd kaart staat, kan aan mij liggen..
 
ik heb vandaag gereden op een navigatie app die een maat op z'n dhd had gezet dat ging prima wist net zo snel waar we waren en een nieuwe route te bedenken als m'n tomtom xl go live, dus aan de gps lijkt me dat niet te liggen:shock:.

Hij blijft mij ook keihard beweren dat ik in maastricht ben terwijl ik toch echt in bunde ben:p denk dat het aan de app licht.:016:

Echter ben ik na wat google werk er toch achter dat ik beter niet bij T-mobile had kunnen blijven:075: de dekking schijnt gewoon zwaar kut te zijn ivm de beschikbare zendfrequenties die T-mobile, Ben, Orange en Telford hebben (frequentieband DCS1800 MHz) deze komt slecht binnenshuis of in de auto door.:021:
Zeker vergeleken met de 900MHz van KPN en Vodafone:mad:

Wally je hebt toch cker ook de geniale black market app als gevonden of niet?
 
vodafone zijn weer wat meer problemen met de rekeningen. (althans ik en dat zie je ook regelmatig op het internet) ik denk dat kpn (ok met het goedkope onbeperkt internet) toch wel de beste is.
 
Daar ben ik het niet mee eens, vodafone heeft een veel beter dekking en nederland maar zeker ook in het buitenland, daarnaast kun je bij vodafone, je rekening heel uitgebreid opvragen op internet. eventjes inloggen en klaar is kees. KPN daarentegen, stuurt de rekening gewoon via de post maar hier betaal je ook voor. en kpn stuurt een compacte rekening op.

PS bereik ligt niet volledig aan de provider ligt ook zeker aan het toestel, bijv. mijn vader met een HTC touch diamond kon kpn netwerk niet ontvangen waar ik met een nokia n73 3g netwerk had.
 
ik heb nooit gezegd dat vodafone een slechte dekking heeft. het klopt dat vodafone overal goed berijk heeft. maar er zijn regelmatig mensen waarvan de online informatie niet klopt met de rekening.
 
Daar ben ik het niet mee eens, vodafone heeft een veel beter dekking en nederland maar zeker ook in het buitenland, daarnaast kun je bij vodafone, je rekening heel uitgebreid opvragen op internet. eventjes inloggen en klaar is kees. KPN daarentegen, stuurt de rekening gewoon via de post maar hier betaal je ook voor. en kpn stuurt een compacte rekening op.

PS bereik ligt niet volledig aan de provider ligt ook zeker aan het toestel, bijv. mijn vader met een HTC touch diamond kon kpn netwerk niet ontvangen waar ik met een nokia n73 3g netwerk had.

klopt ook wel.. maar je betaald er ook voor:p gezien dat de vodafone ook qua maandelijkse en bel bedragen hoger liggen..

het btw nu effies buiten geprobeert vind hij mn locatie iets accurater en sneller:)
 
maar krijgen jullie dan wel vaker het H speed icoontje te zien? bij mij springt ie er af en toe op maar doorgaands 3G tenzij ik bij m'n vriendin in a'dam ben dan heb k wel H
 
even voor de leken onder ons, 3G en HSDPA zijn gelijk aan elkaar :) HSDPA is een 3th generation network.

wat veel mensen niet weten is dat de radio in je telefoon een ontzettend belangrijke rol speelt bij de ontvangst die je mag ervaren.

zoek naar de beste radio (wel geheel op eigen risico!!!!!)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan