The Boiler
New member
Zoals we bijna allemaal zullen weten en of meegemaakt hebben wordt er bij een bestelling van High Flow een lolly meegeleverd.
Deze Lollys zijn vanaf de fabriek standaard verpakt en vergt nogal wat skills om die zonder hulpmiddelen van zijn verpakking te ontdoen.
Daarom bij deze een How To unwrap de High Flow lolly
Bij mijn bestelling van mijn CPU koeler bij High flow zat dus een lekkere lolly van de smaak cola.
Wat heeft men nodig:
1 Een account bij High Flow shop.
2 Geld
3 Plaats een willekeurige hardware bestelling bij High Flow en wacht op de levering.
4 Open de geleverde doos en pak hem uit.
5 Zoek de lolly uit de bestelling.
6 Gooi de rest van de bestelling weg zodat je je handen vrij hebt voor de lolly.
7 Zoek een scherp mes liefst een stanley mes of dergelijks zoals op de foto
8 Maak een kleine snede over de steel heen zodat je het eetbare gedeelte niet beschadigd.
Scheur de verpakking los
En voila klaar om te eten en je bent klaar om te genieten.
Met dank aan PZE nu ook een filmpje van het unwrappen van de High Flow lolly
Deze Lollys zijn vanaf de fabriek standaard verpakt en vergt nogal wat skills om die zonder hulpmiddelen van zijn verpakking te ontdoen.
Daarom bij deze een How To unwrap de High Flow lolly
Bij mijn bestelling van mijn CPU koeler bij High flow zat dus een lekkere lolly van de smaak cola.
Wat heeft men nodig:
1 Een account bij High Flow shop.
2 Geld
3 Plaats een willekeurige hardware bestelling bij High Flow en wacht op de levering.
4 Open de geleverde doos en pak hem uit.
5 Zoek de lolly uit de bestelling.
6 Gooi de rest van de bestelling weg zodat je je handen vrij hebt voor de lolly.
7 Zoek een scherp mes liefst een stanley mes of dergelijks zoals op de foto
8 Maak een kleine snede over de steel heen zodat je het eetbare gedeelte niet beschadigd.
Scheur de verpakking los
En voila klaar om te eten en je bent klaar om te genieten.
Met dank aan PZE nu ook een filmpje van het unwrappen van de High Flow lolly
Laatst bewerkt: