Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan die tijden houd ik me nooit eigenlijk. Je voelt vanzelf wanneer je verder kunt, namelijk als ie heel gemakkelijk er over heen glijdt. Vanaf grid 1000 doe ik niet meer nat schuren en maak ik dan ook de "achtjes"beweging, ik heb dan altijd het idee dat ie wat vlakker wordt en minder diepe krasjes krijgt. Bij tijdelijk nat schuren op die fijne grids wordt de processor vaker dof, tenminste dat is mij opgevallen (alsof ie meteen oxideert ofzo).
Achtjes beweging heb ik niet gedaan, heb het volgens dit voorschrift van l3p gedaan, nat schuren heb ik ook niet gedaan zag dat nergens staan dus ben droog bezig geweest. Heb af en toe geprobeerd het schuurpapier schoon te krijgen ivm dat er overal stof op zat en het dus overal gemakkelijk gleed ipv schuren.
Het lijkt echt alsof je de diepe krassen er nog in hebt zitten.
Vind dit wel heel vreemd.
Heb je dit met een lapping kit van Highflow gedaan?
Met water hoeft niet perse, ik heb met en zonder geprobeerd, zelfde resultaat.
Ik durf nu niet te zeggen ga weer helemaal opnieuw omdat ik niet precies weet hoeveel je al geschuurd hebt.
Je kan eens proberen om terug te gaan naar P1000/1200 en dan opwerken naar P2500, elke stap een kwartiertje. Vanaf P2000 rondjes draaien zonder al te veel druk te zetten.
Yup, set is van highflow. Ik zal m van de week er weer uit sjorren en proberen op te werken. Gok dat ik te kort ben geweest bij 1000+. Hoeveelheid schuren valt mee, heb overal hoogstens 5 minuten bij aangeplakt aan tijd, maar ik pak hem weer op vanaf 1000! Het koperstof neem ik dan maar voor lief...
Die had zeker geld teveel dan, om het risico te nemen en de garantie te verkwanselen bij zo'n duur ding? Lappen ansich is zo schadelijk/risicovol nog niet, mja, in 3 jaar tijd kan er een hoop gebeuren...
Zeker geen geval van teveel geld hebben, was een 2e hands cpu zonder garantie.
Daarbij, de 9 graden winst die hij had, weet je wel hoeveel sommige mensen aftikken voor 9 graden winst?
Daarbij, de 9 graden winst die hij had, weet je wel hoeveel sommige mensen aftikken voor 9 graden winst?
Nee maar Kenny's verhaal wekte bij mij de indruk dat het om een gloednieuwe ging met garantie. Ik vind dat toch wel wat link om het iemand die het nog nooit heeft gedaan even dat advies te geven. Ik zelf zou dat iig niet zo snel ff doen.
mmmmh, mooie resultaten op de foto's. Ik wil het ook gaan doen met mijn cpu, maar ben mijn cpu cover / afdekplaatje kwijt :088: Heeft iemand misschien het afdekplaatje voor een Sandy Bridge Intel Core i5 Socket 1155 LGA liggen die ik kan lenen / kopen / krijgen????? :icon_razz:
Ik was die van mij ook kwijt, ik heb er een klein beetje schilderstape achterop gedaan en dat liet vrijwel geen restanten achter. Dus het is ook mogelijk zonder