• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

how to get a sponsor??

edje

Junior Member
hey mensen
een vraagje
de topic titel zegt al
(vraag is niet niet alleen voor pc dingen)

mijn enige idee er over is
een email sturen met :hey wil jij mij sponsoren? (kort gezegt dan)
 
Laatst bewerkt:
Een reden bedenken waarom hij/zij jou zou moeten sponsoren.

voorbeeld :

Je bent misschien goed in auto cross.
Alleen je hebt het geld niet hij sponsort jou auto als jij hem vol plakt met zijn stickers

Of als je al bekent bent kun je gewoon je eigen idee gebruiken.


Ik denk er zo over :)
 
indien je sponsoring vraagt laat hem dan door een aantal mensen lezen om te kijken of hun er nog spelfouten uit kunnen halen! een nederlands leraar / lerares het laten lezen is helemaal super (deed ik bij mn sollicitatie brief :p
 
Lijkt mij ook handig om te laten zien wat je kan.
Soort van portfolio.

Je kan bijvoorbeeld wel met mooie sketch-ups komen. Maar als je zo A-Technisch bent zoals ik kom je ook niet ver ook al krijg je alles gesponsored. ;)
 
Je zal jezelf eerst moeten bewijzen , dus geld investeren in spullen en meerdere builds kunnen tonen voordat ze met je in zee gaan ;)

Ook zullen ze t fijn vinden dat je zoveel mogelijk forums bezoekt en een goede naam hebt :)

Denk namelijk niet dat ze je sponsoren zonder dat je kunt aantonen of je goed bent of niet
 
Nog een advies:
Kijk eerst even of het het überhaupt wel waard is. Het klinkt als een vreemd advies, omdat je natuurlijk 'gratis spul' krijgt. Vergeet nooit dat daar ook wat tegenover staat. De meeste mensen die gesponsord worden steken meer tijd erin dan de meeste mensen in diezelfde hobby zouden steken. Je zult bij een casemod bijvoorbeeld strak werk moeten afleveren, waarschijnlijk meerdere keren naar LAN-events moeten, en ook naamsbekendheid moeten opbouwen op verschillende fora. Ga er vanuit dat een sponsorship je veel tijd gaat kosten.
 
En zo is het maar net. Wat je ook doet, sponsoren willen overal hetzelfde.

Zolang jij onbekend bent zul je zeer moeilijk aan een sponsor komen, ons paintballteam, iets anders maar het komt op hetzelfde neer, had in het begin ook nog geen sponsoren, naast de winkel waar wij al onze spullen kopen. Daar krijgen we altijd een fikse korting. In het 2010 seizoen hebben wij onze naam ,, groot '' gemaakt door het hele jaar verschillende bedrijven te promoten en vele toernooien te spelen. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in een dikke sponsordeal van het grootste PB bedrijf dat er bestaat in de wereld.

Je moet er dus zeker wat voor doen en jezelf eerst bekend maken!
 
Terug
Bovenaan