• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hopeloos geval...

Kamuchi

Member
Nu ik niet meer hoef te verbergen achter een ouwe p4, tijd om ook eens voor te stellen :039:

Naam: Nimrod (ja, echt! Israelische naam :))
Leeftijd: 31
Plaats: Delft
Beroep: hopeloos :eusa_shifty:
pc verslaafd sinds 13de :101:

Heb zo`n beetje alles en nog wat gedaan in m`n paar jaartjes, bromfiets monteur, electrische zooi inmekaar gezet (van kabels tot geautomatiseerde inpak machines), bij KPN een tijdje telefoon centrales opbouwen, dik jaartje IT, bij Pirelli een tijdje print platen gesoldeerd + magazijn voorraad beheer, yada yada en zelf vrachtwagen chauffeur :S

Ontslagen (kut bedrijf) en sinds een paar maanden lekker thuis met zo af en toe bij m`n vader uithelpen en mischien binnenkort voorraad beheer doen + op de vloer, mja, eerst zien dan geloven

M`n leven in een paar regels, maar op naar het belangrijke, m`n beestje:
Kast: ThermalTake kandalf LCS
cpu: 920 D0
mobo: REX2
gpu: XFX 280 XXX (oc`d gts)
sound: SB audigy2 ZS [6.1] (geweldige kaart!)

WC:
mcp355
Heatkiller 3
EK-FC280 GTX SLI - Nickel plated
TFC 360
Kandalf LCS 360 (default meegeleverde rad)

Standaard: 4.2ghz@1.33750v (21x200)
Top: 4.6ghz@1.5v (overkill & unstable, 21x219)


Eindelijk een paar plaatjes :)

m`n hoekje en "werk bankje"
buro.jpg


van binnen (geen backfan want die had ik nodig voor de 2de 360 rad :))
case_1.jpg


kandalf rad was lelijk dus maar in de 5,25 bays gegooid, mja, waar laat je die andere dan? gelukkig toen 2 ophang setjes besteld, schroef ze aan mekaar en aan de achter kant ophangen :)
case_2.jpg


ook maar een gat gedremelt en de antec 900 top 200mm fan erin gedouwt voor extra koeling (NB&SB ~42-46c)
beertje was een kado van m`n kleine zusje een jaartje of 2 geleden van haar vakantie, mascotte geworden :eusa_silenced:
case_3.jpg


dagje werk toen ze in nood zaten op de veiling en werdt gevraagd om te helpen uit pakken van een paar bloemen (we hebben het wel over 140,000 of zo stelen! en het seizoen is nog niet begonnen waneer het soms tot over 1 miljoen stelen op 1 dag kan komen om uit te pakken!!!!!!!!!!)
werk.jpg

sla me dood waarom ik een foto heb van die dozen... geen idee lol


hopelijk een lian li kast kopen binnen kort met nieuwe gpu, voeding etc etc en een mod topic openen.
zie alle creaties en begint echt te kriebelen om het ook eens te proberen en juist doen van het begin, mischien zelfs laten spuiten in een fallout mod zoals de achtergrond van m`n desktop :D

maar tijd zal het leren, eerst een classified om de Pi score op te schroeven :icon_super:


The end
 
als je eens wist hoe vaak die kast is open geweest om de rad, fans en pomp+res te veranderen...
heb het zelfs voor mekaar gekregen om die 2 rads in de kast te krijgen, aleen kwam tot de ontdekking dat er geen plaats was voor m`n hdd`s nadat alles in mekaar was geschroefd :eusa_wall:

enigste oplossing dan op de grond :)


... ,,, ... ,,, ... kast! :lol:
 
Op de kast na best mooie hardware die je daar hebt!

Ook lekkere CPU, blijkt een beetje te lopen als de mijne (zie sig) enkel is mijn top niet zo hoog (of verkeerdelijk getest).

Nog veel succes met je verdere mods!
 
nah ontslag was bij een transport bedrijf, zo nu en dan bloemetjes uitpakken om de pc te voeden, totdat het seizoen begint en dan alles behalve de cpu, heatkiller en 360 rad nieuw proberen te bestellen bij freddy :D

zie het al voor me, lianli A77 met acces`s, multiple rads, mischien dual loop, NB+SB+mofs, 2x 5870, velociraptors, 12gig geheugen en vol gestampt met noctua`s :help

Peer, geloof me, ben echt ook een hopeloos geval ;)
 
Terug
Bovenaan