• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hooowdihoooo

Forseti

Lucht exploitant
Hoooooooooowdihoooooo :111:

Na nu al een aantal keer wat besteld te hebben bij Freddy kom ik nu maar eens een kijkje nemen op het forum. Mijn naam is Jan ben 19 jaar en woonachtig in Tiel. Ben al een aantal jaren bezig met pc's maar de laatste 2 jaar pas echt op stoom.

Systeem op het moment:
Intel Core 2 Quad Q6600 @3,6Ghz
Asus P5Q-E
Kingston HyperX 4GB DDR2-800 CL5 kit
PowerColor Radeon HD 5870
Maxtor DiamondMax 22 1TB SATA2
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional
Thermaltake Toughpower 750W
Scythe Mugen 2
Zalman ZMFC1 Plus
Samsung Syncmaster T260
Logitech X210 2.1 Speakerset
Logitech G15
Razer lachesis op een Razer Destructor matje

En alles is verpakt in een Coolermaster HAF932 (A)

Op mijn pc game ik voornamelik (cod 4 + MW2 en een hele hoop andere zooi) en verdoe ik mijn tijd met droge internet filmpjes :eusa_eh:
Zo nu en dan pak ik nog wel eens een lan party. Maar dat is op het moment op een laag pitje.

Na jaren lezen over overclocken nu ook daar mee bezig.

Nouja uuh... Hoi! :D


Setup
p1030178i.jpg


Zonder Flits
p1030185o.jpg


Flits
p1030183.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi systeem man :007:
Is je Q6600 niet alleen een bottleneck?

En complimenten voor je kabelwerk, al is dat in de haf natuurlijk een peulenschil :eusa_shifty:

Ga je ook nog waterkoelen? daar is de haf namelijk erg geschikt voor he :D
 
Is je Q6600 niet alleen een bottleneck?

Dat zou zomaar kunnen. Heb hem nu op 3.6ghz geclockt en ben in games nog geen moeilijkheden tegengekomen. :) Alles altijd voluit. 3Dmark scores maak ik mij niet zo zorgen om ;)

ik zeg duw er een paar waterblocks op en je hebt een kast waar je zelf op geilt

WC staat wel op de toekomstplanning, dat is ook de reden dat ik destijds een HAF heb genomen. :) Eerst even de geldzaken regelen, want ik ga niet voor het halve werk als ik naar WC ga.

Met MW2 kan je met ons mee knallen!

Mijn HDD is gecrasht maar als het goed is krijg ik hem vandaag terug van RMA dan zal ik mijn nick er even bij posten

Bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan