Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Build log geüpdate met het eerste deel -> hierHet ging allemaal redelijk makkelijk, alleen bij het plaatsen van de backplate van de beQuiet koeler wat problemen. De backplate kwam in contact met de cpu socket backplate en daardoor was het niet mogelijk om de koeler te plaatsen, maar na hier en daar wat snijwerk past alles toch.Ook moest ik software matig wat aanpassen. De standaard fan speed threshold stond te hoog voor de fan die erop zit (iets van 800). Hierdoor dacht het systeem dat er een storing was en pompte de fan om de paar seconden naar 100%. Na wat tweaken met de IPMI tool heb ik de threshold verlaagt naar 200 en hierdoor verspringt de snelheid niet meer. Nu heerlijk fluister stil en cpu draait rond de 40 graden celcius.Nu testen van de RAM & CPU en daarna door naar het volgende deel.
Build log geüpdate met het eerste deel -> hier
Het ging allemaal redelijk makkelijk, alleen bij het plaatsen van de backplate van de beQuiet koeler wat problemen. De backplate kwam in contact met de cpu socket backplate en daardoor was het niet mogelijk om de koeler te plaatsen, maar na hier en daar wat snijwerk past alles toch.
Ook moest ik software matig wat aanpassen. De standaard fan speed threshold stond te hoog voor de fan die erop zit (iets van 800). Hierdoor dacht het systeem dat er een storing was en pompte de fan om de paar seconden naar 100%. Na wat tweaken met de IPMI tool heb ik de threshold verlaagt naar 200 en hierdoor verspringt de snelheid niet meer. Nu heerlijk fluister stil en cpu draait rond de 40 graden celcius.
Nu testen van de RAM & CPU en daarna door naar het volgende deel.