• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Home page] Banner niet in midden, maar helemaal rechts

stravinski

Oc-en is a way of life
hey freddy,
op elke pc waar ik me op highflow.nl bevind heb ik altijd het probleem dat de reclame die in het midden van de pagina staat over het inloggen gaat...
picture:
probleemxg6.jpg


ik heb dit probleem op school, op de laptop thuis en op mijn voormalige pc die nu uitelkaar ligt
mijn broertje heeft het ook en bij een maat van mij ook :S:(

grtz stravinski;)
 
maar buiten het feit dat het niet bij mij werkt op ie6, moet een internetshop niet gewoon rekening houden met allerlei soorten klanten, ook klanten die misschien nog met oudere versies werken?
ik ken nog mensen zat die nog op 98 werken en daar dus de oudere explorer op hebben.
kan er dan niet wat gedaan worden zodat iedereen gewoon met welk programma dan ook deze site goed kan bekijken?
 
Het is alleen die banner rotatie script wat problemen geeft.
Ik zal het navragen aan de maker ervan of die het ook IE6 compatible kan maken.

Gelukkig gebruiken de meeste klanten van ons wel IE7 of Firefox laatste versie (volgens stats).


Vroeger was Firefox --> Mozilla.
Later ging Mozilla hun browser Firefox noemen.
Onder de naam Mozilla gingen ze dan ook andere producten maken.
Zo zat het volgens mij :)
 
Ik heb er ook last van op de zaak. Misschien kan het liggen aan de revolutie van je pc? Gok maar wat :p

En anders toch maar over stappen naar de nieuwste versie van explorer of firefox. Thuis gebruik ik firefox en heb dan nergens last van.
 
Het idd de revolutie van de resolutie zijn :110:

Werk hier met 1900x1200, bij 1024x768 is er ook niets aan de hand, maar bij
800x600 krijg ik hetzelfde.

Getest met ie7, Firefox & Safari.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan