Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoeveel facturen heb jij en hoeveel ben je kwijt geweest
in al die jaren is het zeker flink opgelopen... ik gok dat ik aan deze kast toch wel richten de 7 kwijt ben... exact is het niet echt meer na te rekenen met alle wisselingen van hardware, V&A, bulk orders en verschillende winkels waar ik heb bestelt :033: maakt mij eigenlijk niet veel uit hoe ik aan de hardware kom zolang het maar in mn pctje eindigt
in al die jaren is het zeker flink opgelopen... ik gok dat ik aan deze kast toch wel richten de 7 kwijt ben... exact is het niet echt meer na te rekenen met alle wisselingen van hardware, V&A, bulk orders en verschillende winkels waar ik heb bestelt :033: maakt mij eigenlijk niet veel uit hoe ik aan de hardware kom zolang het maar in mn pctje eindigt
Hier bij highflow nog niks gekocht maar in totaal aan pc's ook al zo'n 2000 euro uitgegeven.
Dit is nog niks bij mn andere hobby: Dj
Hier al zon 5000 aan uitgegeven wat best veel is als 13- jarige.
Hier bij highflow nog niks gekocht maar in totaal aan pc's ook al zo'n 2000 euro uitgegeven.
Dit is nog niks bij mn andere hobby: Dj
Hier al zon 5000 aan uitgegeven wat best veel is als 13- jarige.
Egt niet hoor.
Begin maar eens te tellen je zit met de 5 pc's wat ik heb gehad als snel op 2000 euro en bij mijn djset kosten nu mijn speakers al bijna 1000 euro.
Dat geld komt van feestjes, verjaardagen, zakgeld etc.
Ik werk samen met een echte DJ! en producer. hij mag in zn handen klappen met 250 euro per nummer/sample, de beats die hij maak worden nu door bekendere mensen gebruikt, hun verdienen nu 1000euro op een avond draaien. eerlijke wereld joh voor mij in iedergeval niet.