Ik ben alsvolgt begonnen.
Heb onze oude case gepakt, toen ik nog 16 was ofzo, en daar bij Alernate een window kitje gehaald. Vervolgens de dremel gepakt en eroplos geslepen, met hier en daar een uitschieter als gevolg, maar het, het was mn eerste mod attempt ooit. Raampje erin en klaar. Vervolgens was CCFL's gehaald en tada, klaar was mn mod.
Daarna maar een betere case aangeschaft toen ik voor het eerst mn eigen pc kocht, en maar gelijk met window sidepanel. Oude E6400/4Gb-800Mhz en een 7600GT XXX erin gepropt en wederom wat CCFL's en klaar was kees (Lees Rob
).
Ton begon het wel heel erg te kriebelen toen iok mn eerste WC setje in dezelfde case bouwde van
XSPC Delta. Waarop ik om wat meer mn case modding te oefenen een Xigmatek Midgard heb aangeschaft om een volledig op los te gaan.
Zie hier het resultaat
Klik.
Vervolgens een wat duurdere case gepakt namelijk de Cosmos S, waar je het resultaat al van hebt gezien. Puntje bij paaltje, gewoon proberen, en veel vragen aan mensen die het eerder hebben gedaan, welke ontzettend goeie tips hebben voor je waar je zelf misschien nooit aan hebt gedacht!.
Ik raad je aan een niet al te dure/2e hands case aan te schaffen, en hier gewoon op te oefenen. Denk je het genoeg onder de knie te hebben kan je een duurdere case pakken etc.
Succes ermee!
Edit:
Spuiten? Eigenlijk heb ik hiervoor B0b0 en K3nny tot diep in de nacht over ondervraagt.
K3nny heeft op het forum een mooie uitleg geplaatst wat te doen en in welke volgorde. Een tip die ik je mee kan geven uit ervaring is
GEEN pure amoniak gebruiken op plastic om te ontvetten, maar gewoon wasbenzine
.