• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hoe vinden jullie het forum lopen op dit moment?

Wouter

Forum Bitch. I got the power!!!
Goeden dag dames en heren,

Ik ben nu extreem nieuwschierig hoe jullie het forum vinden kwa snelheid.
Freddy en ik zijn de laatste tijd namelijk behoorlijk druk geweest om het forum weer op de normale snelheid te krijgen zoals het hoort. We hebben veel tijd en wat geld in gestoken en nu hopen we dat het goed is.

Over 2 a 3 weken wordt onze site+forum verhuized naar een nieuwe server en die moet nog veel sneller zijn dan de gene waar w nu op zitten. Als het nu al snel gaat gaat het straks misschien nog wel sneller :)

Dus geef jullie mening aub!

Gr,

HighFlow Management Team.
 
idle timer van de chat is echt een pain in the ass..
vind alle mods nogal raar... behalve die buyerfeedback daar kan ik het nut wel van inzien...

van mij hoeft de rest van die mods niet.. gooi die eraf, dan kan de idle timer ook van de chat af ;)
 
Ik zal de idle times op 5 min zetten.

Helaas kan ik deze echt niet offline gooien omdat het gewoon teveel van het forum vraagt als de chat altijd online is. Sommige leden blijven heel lang op home page hangen zonder iets te doen. Maar de shoutbox blijft dan altijd aan de database vragen voor nieuwe info want iemand heeft wat geplaatst in de shoutbox.

Hier door wordt het forum dus belast voor niks. Daarom zit de idle timer er op. Vind het zelf ook irritant :(
 
idle timer van de chat is echt een pain in the ass..
vind alle mods nogal raar... behalve die buyerfeedback daar kan ik het nut wel van inzien...

van mij hoeft de rest van die mods niet.. gooi die eraf, dan kan de idle timer ook van de chat af ;)

Ja ik begrijp dat die idle timer een pain in the ass is. Helaas kan ik deze absolute niet uit zetten. Hier door wordt het forum trager.

Voor de rest van de mods. Jij bent niet de enige op het forum. De één vind de mods leuk de andere niet. Iedereen is anders en iedereen heeft zijn eigen mening.

Helaas voor jou gaan de mods niet offline. Ze beïnvloeden de snelheid op dit moment niet meer, dus offline zetten hoeft niet.
En zover ik weet heb je er geen last van toch?
 
Ow ik kan wel tegen negatieve feedback. Maar niet als het niet terecht is.

Het is simpel. Als het forum traag is heeft iedereen er last van. Als het forum snel is is het forum bij iedereen snel. Kan niet bij 1 persoon traag zijn en bij de andere snel. Dan ligt het aan jou pc of internet en niet aan het forum.

Als jij geen dislike had gegeven dan had ik jou met alle plezier willen helpen.
 
ik dislike jou post omdat je probleem op mij afschuift etc computer probleem off met mijn internet.
ik heb hier al sinds @home na ziggo is overgegaan geen problemen meer met internet laat staan dat ik problemen heb met me computer.
 
Dan moet jij mijn bericht maar is goed door lezen. Ik zeg niet dat het aan jou pc of internet ligt ik zeg ik DENK dat het aan jou pc of internet ligt. Dat is toch een behoorlijk groot verschil.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A Hoe heet dit en waar kan ik dit vinden:) Problemen & Oplossingen 8
Bl4ckj4ck666 Barrow ventiel...Hoe gebruiken? Waterkoeling 6
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
H Hoe kabels bevestigen aan PCI-e female Cases en Modding 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
XenoMorpH 2x D5, hoe monsteren op een EK-UNI Pump Bracket Waterkoeling 6
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
P Hoe sluit ik 3 mm led's aan ? Advies Waterkoeling Setup 5
djghostogb Hoe Aqua-Computer Aqualis Base 450ml monteren op de Aqualis Pump adapter for D5? Waterkoeling 8
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
J Hoe waterblok schoonmaken? Waterkoeling 2
T Hoe kopier en plak ik in dit forum HighFlow Forum 3
T Waar en hoe plakken jullie temperatuur sensors? Handleidingen en Installatie Tips 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Hoe Corsair Vengeance Heatspreaders verwijderen? Waterkoeling 27
W Hoe aan te sluiten: Aquaero 6 controller en Alphacool pomp Waterkoeling 0
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
88Gamer88 Hoe switch maken 12V & 7V met druk knop ? Handleidingen en Installatie Tips 34
P Hoe vergroot ik mijn wifi signaal? Hardware & Software 7
J WiFi (hoe (on)gezond is t?) Nieuws en Sport 9
coolfris Hoe een glas water in te schenken Handleidingen en Installatie Tips 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
cederieck Knik in loop Hoe los ik dit op ? Waterkoeling 6
iSP TV kiezen/beoordelen in de winkel, hoe doe je dat? Electronica 7
ChillPascal Hoe een custom powerswitch aansluiten Handleidingen en Installatie Tips 18
Arniebomba GTX680 DCUII SLi WC setup, hoe afstand overbruggen? Waterkoeling 8
gunny Koolance TMS205 - Aquaero 5 pro Hoe en wat Waterkoeling 0
E crysis 2 nat type : strict. hoe op te lossen Problemen & Oplossingen 9
R Hoe de fans van de Twin Froxr II vervangen en voornamelijk, met welke? Overige Koeling 7
Stephan---pro Hoe bevestig je noppenschuim? Problemen & Oplossingen 3
canonchiel Hoe moet ik mijn wc set aansluiten Waterkoeling 10
T Hoe vraag ik een RMA aan? HighFlow Webshop 3
D3T0X Meedenk topic. Hoe een deur naar boven open laten gaan? Cases en Modding 4
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
Robin Intel ivy bridge hoe denk jij erover? Hardware & Software 36
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
Sw333t Vraagje over reference gpu (en hoe die te herkennen voor aanschaf) Hardware & Software 10
O Hoe Bitspower D5/MCP655 Dual Top in de kast monteren? Handleidingen en Installatie Tips 10
D Hoe kan ik het best triple CF verbinden en andere vragen. Advies Waterkoeling Setup 11
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
S back licht inverter laptop kapot ? hoe kan ik dat testen Hardware & Software 0
T1mmy Hoe een fan controller demonteren ? Cases en Modding 7
P Waterkoeling wel/niet gebruiken en zo ja hoe? Waterkoeling 21
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
S Heatkiller 3.0 NICKEL hoe schoonmaken? Waterkoeling 9
T Hoe een Bitspower X-Station Multi PSU Module aansluiten? Handleidingen en Installatie Tips 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan