Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yes, behalve de schroefjes om de plaat aan de bracket te schroeven.
Ik weet zo niet uit mijn hoofd of bij de EK Top extra schroefjes mee worden geleverd.
Bij de bracket in ieder geval niet.
Als je thuis geen reserve schroefjes hebt, is het snelste om bij de bouwmarkt korte 3mm schroefjes en moertjes te halen.
Ik heb een vraag over de quad terminal van EK, alleen de buitenste twee aansluitingen zal ik gaan gebruiken voor SLI twee kaarten.
Zullen de binnenste outleds (poort 2 & 3) dan niet gaan lekken. Heb even snel de handleiding gezien maar het lijkt alsof je dan de juiste aansluitingen buiten aan het blok moet hanteren klopt dat?
Ik ben nu niet in de gelegenheid om te te checken (mobiel), als het goed is moet het in de handleiding staan.
Anders kan je het beste even een mail tikken naar info@ekwb.com (wel in het Engels schrijven).
Ik heb een mailtje gestuurd, misschien kan jij het vandaag ook nog even voor e uitzoeken.
Kan goed zijn dat ik vandaag niets hoor van EK, en de tekening (bijgeleverd) kom ik niet echt verder mee wat onduidelijk.