Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Er waren wel veel oranje Acer predators op de beurs.Het viel me op dat er veel gamers en HCC'ers waren. Zo hier en daar zag ik op diverse fora wel mensen klagen dat er weinig echte beursaanbiedingen waren. Maar toch zag ik bij de uitgang veel mensen met gekochte spullen lopen.De mensen die over de beurs aanbiedingen klagen, vergeten dat er vroeger minder transparantie was. Tegenwoordig kijk je in de prijsvergelijker waar je t het beste kan halen en waar het op voorraad is.De marges zullen daardoor erg klein zijn en de hardware liefhebbers weten heus wel de gevestigde grote namen als Alternate, Zercom, Azerty, Dollarshop, Coolprices, Highflow, Salland, Komplett etc te vinden.O ja en zij was er ook te vinden ... :icon_biggrin:
Er waren wel veel oranje Acer predators op de beurs.
Het viel me op dat er veel gamers en HCC'ers waren. Zo hier en daar zag ik op diverse fora wel mensen klagen dat er weinig echte beursaanbiedingen waren. Maar toch zag ik bij de uitgang veel mensen met gekochte spullen lopen.
De mensen die over de beurs aanbiedingen klagen, vergeten dat er vroeger minder transparantie was. Tegenwoordig kijk je in de prijsvergelijker waar je t het beste kan halen en waar het op voorraad is.
De marges zullen daardoor erg klein zijn en de hardware liefhebbers weten heus wel de gevestigde grote namen als Alternate, Zercom, Azerty, Dollarshop, Coolprices, Highflow, Salland, Komplett etc te vinden.
O ja en zij was er ook te vinden ... :icon_biggrin: