• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HME: Het Multimedia Event

Freddy

Administrator
Forumleiding
Hét Multimedia Event

HME (Hét Multimedia Event) 2008 is de plek voor iedereen die de nieuwste producten op het gebied van multimedia wil beleven. Gadgetfreaks, computerfanaten en gamers blijven via dit evenement op de hoogte van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen.
De laatste trends op multimedia gebied in 4 hallen van de Jaarbeurs in Utrecht: de nieuwste games, televisieschermen, laptops, telefoons en gadgets zijn allemaal te bekijken, te proberen en eventueel te kopen gedurende drie dagen!

De combinatie tussen entertainment en de aanwezigheid van ondermeer de nieuwste televisieschermen, mobiele telefoons, computeronderdelen en de meest recent uitgebrachte videogames, zal een even verrassende als unieke ervaring in de Benelux opleveren. HME 2008 is dan ook de grootste en meest toonaangevende computer-, games- en consumenten-
elektronicabeurs in de Benelux.

Praktische info
Beursdata:
Vrijdag 28 november: 10:00 – 17:00
Zaterdag 29 november: 10:00 – 17:00
Zondag 30 november: 10:00 – 17:00

De ontvangst hal is geopend vanaf 08:30 uur.

Beurslocatie:
Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht

Wie gaan hierheen?

Ik ga er zaterdag met een collega heen.
Probeer er gelijk om 10:00 te zijn en dan 12:00 moet ik weer weg.

Ben benieuwd of het amuserend is en of het veel anders is geworden dan HCC paar jaar geleden :)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik kom er net vandaan en ben heel wat goodies rijker :D

Was niet zo druk, maar goed ook, want dan geschuifel door mensen vind ik maar niks.
Kon nu lekker doorlopen.

Heb ook CS1.6 gespeeld tegen een pro, die was echt goed. Heb wel 2 kills kunnen maken tegen hem :D

Bij MSI nog geprobeerd CoD5 te spelen tegen fnatic, maar helaas werd mijn nummertje heletijd niet getrokken :(
Wel een leuke COD5 promo bord meegenomen :)

--- edit ---

Ohja, en paar hele leuke dames gezien.
Bij de PS3 stand geloof ik, een hele mooie dame in het wit gekleed (brunette).

Laatst bewerkt:

MrGiorgio

De Planner
De plannen zijn gewijzigd. We gaan zondag.

Ik neem mn camera wel mee. Maak ik wel een foto van die playstationdame voor het mooie vrouwen topic. :icon_biggrin:

HighSpeed^

Destinasian'
Ik zou ook zondag gaan met een vriend, zijn ouders zouden ons brengen, maar zijn ouders zeiden net dat Utrecht te ver is =(

Ik had graag op de Acer Predator willen spelen..

MrGiorgio

De Planner
Er waren wel veel oranje Acer predators op de beurs.

Het viel me op dat er veel gamers en HCC'ers waren. Zo hier en daar zag ik op diverse fora wel mensen klagen dat er weinig echte beursaanbiedingen waren. Maar toch zag ik bij de uitgang veel mensen met gekochte spullen lopen.
De mensen die over de beurs aanbiedingen klagen, vergeten dat er vroeger minder transparantie was. Tegenwoordig kijk je in de prijsvergelijker waar je t het beste kan halen en waar het op voorraad is.

De marges zullen daardoor erg klein zijn en de hardware liefhebbers weten heus wel de gevestigde grote namen als Alternate, Zercom, Azerty, Dollarshop, Coolprices, Highflow, Salland, Komplett etc te vinden.

O ja en zij was er ook te vinden ... :icon_biggrin:

Freddy

Administrator
Forumleiding
Hmm.. ik ben vergeten of zij het was.
Ze lijkt er wel op, als het haar is, dan is ze in het echt veel knapper :)

En de prijzen..tja..
Tegenwoordig kunnen webshops echt niet lager gaan met hun prijzen.
Webshops hanteren nu standaard al "beursprijzen".
De grotere hardware shops pakken hooguit 1% tot 3% marge.

Maar inderdaad heel veel gaming!
Ik vond echt jammer dat ik maar 2 uur de tijd had.
Ik had me daar echt wel de hele dag, dan wel het hele weekend kunnen vermaken :D

Bovenaan