• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hme 2009

Niet doen

het is de opvolger van de hcc beurs

(dat vond ik altijd geweldig)

maar ben er vorig jaar geweest en ik vond het echt zonde van me tijd!!

maar bijna het enige wat je ziet zijn cheapie namaak chinese zooi

als je naar de gemiddelde pc dump dag gaat zie je meer!!
 
Al was het maar voor de boothbabes bij Sony, of niet Freddy? :112:

Het hangt er sterk vanaf wat je verwacht en wat je zoekt.
Ik wilde die gasten van HWI wel eens in het echt zien en een G25 stuur uitproberen. Dat is allemaal gelukt.

Verder was t leuk om:
- ze bezig te zien met ln2
- te zien hoe een she-la bijna iedereen ownde tijdens UT3 terwijl t niet eens haar game was
- een supernes op de kop te tikken
- een tft bril uit te proberen

Maar het was idd uncool om:
- langs al die oosteuropese helicopterverkopers te lopen (wtf heeft dat met media te maken?)
- van een verkoper te horen dat hij nog nooit van sd kaartjes had gehoord met usb aansluiting

En vor iedereen die vroeger ooit naar de HCC beurs ging voor koopjes: de marges op hardware zijn zo klein (vraag maar aan Freddy) dat je op zo'n beurs nooit goedkoper kan zijn dan bij een online shop.

Nuff said :066:
 
Doordat het vorig jaar al zo teleurstellend was, is er dit jaar te weinig belangstelling.
Dus dit jaar geen HME. Is er eigenlijk wel een ander grootschalig media of games evenement in Nederland ?
 
Had het ook gelezen op nu.nl
Wel jammer, volgens mij is er geen andere beurs in NL, behalve van die kleinere PC Dumpdagen (weet niet of dat zelfs nog bestaat).

't grappige is dat er in de HWI die ik vandaag kreeg, nog geadverteerd werd dat je kaartjes met korting kon kopen.

Blijkbaar is het toch moeilijk om een een evenement van die schaal in Nederland op poten te krijgen. De Firato heeft nooit de overgang kunnen maken naar het computertijdperk.

Gameplay is ook een zachte dood gestorven.

Hmm, had ik dit eerder geweten, dan was ik wellicht afgelopen weekend wel naar Gamescom in Keulen gegaan.
 
Kan me nog goed herrineren dat ik toen op HCC een moederbord MOEST kopen en dat ik toen een Evga 680i tegen kwam, was nog nergens in Nederland leverbaar, en ik had er nog nooit van gehoord, meegenomen en thuis werd ik helemaal blij :)
 
Ik heb ook goede herinneringen aan de HCC dagen.
10 jaar geleden geloof ik, toen ging ik elke jaar, echt super drukte daar en super leuk :D
Toen was internet dan ook nog niet zo groot en moest je echt daar naar toe voor een koopje of unieke producten :)
 
Vind het best jammer adt ie niet door gaat. Het is inderdaad veel minder geworden dan wat het ooit was. Zo druk zelfs dat je al schuivelend langs de kraampjes liep en dat door alle hallen (jazeker 3 hallen vol met standjes), wel anders dan de nu bij elkaar nog niet 1 volle waarvan 2/3 van hetzelfde.

men kan niets meer verdienen op zo'n evenement, de plaats moet betaald worden, daarom zijn de producten duurder dan op internet.

Ik ging er meestal heen juist voor de gadgets waar je voor een prikkie aan kan komen.
Ach ja,....de oeroude HCC dagen.....zwijmel.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MonsterEnergy Hme 2009 wie komt er??????????? Algemene Discussies 17
Freddy HME: Het Multimedia Event Algemene Discussies 14
Gold Leader Blue-Leader SMP 2009 Mid-Life Upgrade Gelukt! Gallery & Build Logs 0
Fuwa Fuwa List of Hardware Failure Rates (2009-2010) Hardware & Software 2
chinx [2009] Royal Kill (Ninja's Creed) Films / Movies 7
ZwerverRoodbaard [2009] Un prophète Films / Movies 0
AzzKickr [2009] Paranormal Activity Films / Movies 0
Freddy [2008-2009-2010] Twilight Saga Films / Movies 6
HighSpeed^ [2009] Blood and Bone Films / Movies 6
Johnny [2007 / 2009] The Descent I & II Films / Movies 3
Freddy [2009] Star Trek Movie Films / Movies 3
Freddy [2009] Hachiko: A Dog's Story Films / Movies 4
coolfris [2009] The Road Films / Movies 8
Freddy So you think you can dance 2009 Algemene Discussies 9
Foxdelta-Mods Cyberlan 2009: 24-25 Oktober Lan Party 3
F Ons reis naar egypte ... veel Foto's ;) (juni-2009) Algemene Discussies 12
hung Autocad 2009 64bit op vista 64bit Hardware & Software 2
Freddy HighFlow Nieuws en Koninginnedag 2009 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Foto's Cebit - Hannover 2009 Nieuws en Sport 44
Freddy Voornemens 2009? :D Algemene Discussies 22
Freddy Gelukkig nieuw jaar, 2009! HighFlow Computer Cooling Shop 22
M [LAN] Energy lan 2009 powered by Highflow! Lan Party 61
Freddy CeBIT 3-8 March 2009 Hannover Nieuws en Sport 114

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan