• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: the carpool topic

MrGiorgio

De Planner
Er zijn nog een paar mensen die wel graag mee willen naar TP9 in Eindhoven op 22 april, maar ...... die nog geen vervoer hebben. :eusa_doh:

Dus wil je ook naar TP9 maar heb je nog geen vervoer, meld dat dan hier :help en vertel erbij waar je opgepikt moet worden.

En ga je ook naar TP9 en heb je nog wel plek onderweg voor iemand van de lijst incl pc laat het dan ook hier weten.

De volgende personen hebben nog vervoer nodig:
Alex (Rotterdam Overschie)
Arwin74 (Blijham)
Brazen (Leidschendam)
Harjo (Emmen)
Xelation (Den haag)

De volgende personen hebben ruimte over in hun auto:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan nog 1 iemand bij in de auto hebben. Heel misschien nog 1 maar dan weet ik niet of alle spullen mee kunnen.

Ik kom uit Enschede, dus het liefste iemand in de buurt. PM maar als je vervoer nodig hebt.
 
Yeah, ik woon in Enschede. Stroinkslanden (Waelstedelanden)

Maar, ik heb al vervoer, dussS:D

Da's wel donders dichtbij. Ik woon in t buitengebied (je ziet mn huis als je de buurserstraat naar buurse rijdt in de flauwe bocht). Weg begint met een A, meer ga ik niet vertellen (t is en blijft internet).

Maar geneog offtopic. Ik kan nog iemand mee taxi-en. En goedkoop (diesel powah).
 
hmm, tijd voor een HF member bus ?

rawalpindi-bus.jpg


:p:p:p:p
 
heb trouwens wel vervoer hoor is alleen zo een pokken eind rijden in je eentje :p
vandaar dus mijn oproep, vroeger ree ik uren zonder dat ik ergens last van had maar tegenwoordig is na uurtje de concentratie redelijk weg vandaar :S

Arwin
 
Ik heb nog wel een plek over. Maar alleen iemand die langs A9 of A2 woont. Heb een huur auto moeten halen dus kan niet gigantisch omrijden. Ivm de extra rekening voor kilometers ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan