• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave

Update:
Bij het tellen kwam ik op 3 knelpunten uit:

-de organisatie heeft de gesponsorde plek van Xtrafresh niet meegeteld
-het is me nu even niet duidelijk met hoeveel plekken pLaSmA & co komt

-als de plek van Xtrafresh ook nog wordt meegeteld door de organisatie, pLaSmA met 2 vrienden+ 1 extra plek komt, zitten we op precies 54 plaatsen. Oftewel het aantal plaatsen wat voor ons gereserveerd is.

Korbin zn groep is nu uitgebreid naar 6 personen. Fredd en Brebz willen ook nog mee.

Dus
*ik heb een verzoek ingediend bij de organisatie om nog 2 plaatsen erbij, maar er is weinig keuze op de kaart.
*Ik heb aan pLaSmA gevraagd met hoeveel mensen/plekken hij komt.
*Ik heb aan Xtrafresh gevraagd om een nummer via zn sponsor zodat ik dat kan doorgeven aan de organisatie


Wordt vervolgd.....
 
Dat heb je goed begrepen. We (gio) reserveert voor de hele groep, en dan verdelen wij onderling de plekken die we hebben!

Nu het shirtje betaald is ( en de " oude " gewassen ) zijn we er bijna klaar voor!
 
Dat heb je goed begrepen. We (gio) reserveert voor de hele groep, en dan verdelen wij onderling de plekken die we hebben!

Nu het shirtje betaald is ( en de " oude " gewassen ) zijn we er bijna klaar voor!
Ik ga ook eens op zoek gaan naar m'n highflow T-shirt, mij herken je sowieso wel aan m'n boardje, ik dacht dat ik zelfs naast jou kwam te zitten volgend de voorlopige indeling.
 
Thu, Apr 14 2011 8:50pm
From: arwin74
Subject: The-Party 9 Bus route A: Groningen

Message Body:
is daar al iets meer over bekend?
heb er wel een kaart voor maar verders nog geen info.
anders moet ik alsnog ander vervoer gaan regelen namelijk

Arwin

--
This mail is sent via contact form on The-Party The-Party

Thu, Apr 14 2011 9:42pm - Herman Ronk
Je bent ons net voor, het was de bedoeling om je hier morgen even over te bellen / te mailen om door te geven dat we helaas niet voldoende mensen bij elkaar gekregen hebben om de bus te laten rijden. We hadden het graag anders gezien, maar helaas gaat het dus niet lukken.

Onze excuses voor het ongemak.

das klote :(

Arwin
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan