• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave

MrGiorgio

De Planner
Nieuw bericht op de site van TP9

We zijn dit jaar wat later dan dat jullie van ons gewend zijn, maar vandaag kunnen we dan eindelijk het floorplan bekend maken. Zoals jullie kunnen zien is de indeling van het vorige jaar ongeveer hetzelfde gebleven.

Gezien we dit jaar een nieuw systeem zijn gaan gebruiken gaat ook het kiezen van je plaats wat anders als dat je gewent bent. Vanaf volgende week vrijdag kan iedereen zijn / haar plaats in de zaal kiezen via een aparte webpagina, je kan daar inloggen met dezelfde gegevens als waarmee je op onze webshop inlogt, afhankelijk van het aantal plaatsen dat je gekocht hebt kan je de plaatsnummers in de zaal kiezen. Je kan op dat moment ook de nicknames die bij die plaatsen horen aangeven.

Voor grote groepen (5 man of meer) is er nu al de mogelijkheid om er voor te zorgen dat je bij elkaar kan zitten, hiervoor moet de teamleider van de groep een mail sturen naar info@the-party.nl met daarin de volgende gegevens:

- Hoeveel plaatsen wil je hebben
- Welke plaatsnummers zou je willen
- De ordernummers van de kaartjes die je groep gekocht heeft

Het is net als voorgaande jaren NIET mogelijk om plaatsen te reserveren als je nog geen kaartje gekocht hebt!

Kortom, een vriendelijk verzoek of iedereen zijn reserveringsnummer wil doorgeven in dit topic.

Dit is mijn huidige opgave:

Arwin74 350
Basje 297
BlackWhizz 507
Bram G 491
brinkdinges 330
Daantjuhh14 275
Dark-NighT 184
Fei Long 179
Forseti 159
Freddy 166
FuwaFuwa 173
Geno 492
Glosy_nl 370
Highspeed 164
Jan R 480
JouLiang 165
Kenneh 329
Korbin 229
Lander R 480
lemonade 991
Maxiumraver 850
Mdemic 54
Michael H 478
Mixed up 223
MNM 485
MrGiorgio 163
nino-33 198
Oli4v 359
pLaSmA 163
pLaSmA+1 964
pLaSmA+2 949
Sanders 162
soap 199
soppy 968
stn 82
Thomas Verdonck 121
Viepert 124
Wouter 273
Xelation 953
Xtrafresh (gesponsorde plek)
Odin 284
Fedmas 1075
Demolisher 1084
Yourdoom 1085
Ladycoco 371
Vincent 1107
Traxtorm 1113
Gabi 1119
K.3nny 1151
Iris 1151
Killerbee 1117
supersmash 186

Dat zijn al 53 personen.

Van deze personen weet ik dus nog steeds niet of ze mee gaan:
M5rvii
Sammy


Update: oeps, we zitten nu volgens de organisatie op 52 plekken. Ik tel 53, dus ik ga even opnieuw tellen.
Dat betekent dat als er nu nog mensen zijn die zich voorheen niet aangemeld hebben, maar toch mee willen, dat nu moeten zeggen!!
We hebben namelijk in totaal 54 plekken. Dus dan zitten we bijna vol!
Dus iedereen die zich nu nog aanmeldt moet echt opschieten, want dan kan ik nog vragen of er nog extra plekken over zijn. Maar beloven doe ik niks.
 
Laatst bewerkt:
Heren nubs! Een vraagje.

Een paar Belgische vrienden van mij gaan ook naar The-Party. Kan ik hun reserveringsnummers hier ook droppen zodat die aan de hoek van onze groep zitten zegmaar? Dan wisselen Brinkdinges en ik van plaats (of niet, wat jij wil) en dan komen daarnaast en tegenover wat Belgen te zitten.
 
Heren nubs! Een vraagje.

Een paar Belgische vrienden van mij gaan ook naar The-Party. Kan ik hun reserveringsnummers hier ook droppen zodat die aan de hoek van onze groep zitten zegmaar? Dan wisselen Brinkdinges en ik van plaats (of niet, wat jij wil) en dan komen daarnaast en tegenover wat Belgen te zitten.
Mij best hoor :) Al zit ik dan wel naast stijn, hmmm :p

Kenneh - Brinkdinges - stn - k.3nny - iris - Blackwhizz
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan